ممد چاخان روی آنتن برای مادرش گریه می کند!


ایمان صفا یکی از هنرمندان مستعد و آینده دار کشورمان متولد 30 آذر 1362 در تهران است. این بازیگر فارغ التحصیل رشته هنر و معماری از دانشگاه آزاد تهران است.

بیوگرافی ها و سایت های مختلف می گویند ایمان صفا در خانواده ای چهار نفره به دنیا آمده است اما در ویدئویی که این بازیگر در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است، نماینده خانواده اش به شرح زیر است: خواهر، پدر، مادر و برادرم.


ایمان صفا

با این حال ایمان صفا تنها یک خواهر دارد که بسیاری از فیلم ها و عکس های او را منتشر کرده و معتقد است خواهر از نظر برادرش زیباترین موجود جهان است.

ایمان صفا مجرد است و هرگز ازدواج نکرده است.

نیسان آبی یک سریال کمدی درام خانگی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی احسان ظلی پور است که داستان دو دوست قدیمی به نام های رضا و جمشید را روایت می کند که روزی عاشق دو خواهر به نام های زری و پری شده و با آنها ازدواج می کنند.

ایمان صفا در نیسان آبی در کنار هنرمندانی چون حسین جاری، مهران گفوریان، جکته ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور و… نقش آفرینی و استعداد خود را در ایفای نقش های طنز نشان می دهد. او در این سریال نقش ممد چاخان دوست رضا و جمشید را بازی می کند که مانند رضا صاحب نیسان است و در طول داستان دختر رضا می شود.


بیشتر بخوانید  فلسفه ضرب المثل چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید