گوشی های هوشمندی که جان شما را نجات می دهند!! – تصاویر


گوشی های هوشمند تنها ابزاری برای برقراری ارتباط و سازماندهی کار و گذراندن اوقات خوش نیستند. این ابزارها که همیشه و همه جا همراه ما هستند در بسیاری از موارد می توانند جان ما را نجات دهند. این راه نجات گاهی می تواند برای جلوگیری از ورود گلوله به بدن شما باشد!

استفاده معمول این روزها از تلفن همراه تنها مورد استفاده نیست. خوب، با تماشای اخبار و رویدادها، متوجه می‌شویم که گوشی‌های هوشمند می‌توانند با جلوگیری از ورود گلوله به بدن شما، جان شما را نجات دهند. شاید در گذشته کمی خنده دار به نظر می رسید، اما اکنون کاملا متفاوت است.

داستان از این قرار است که در دو مورد، گوشی های هوشمند جان صاحبان خود را نجات دادند. در برابر گلوله نیز محافظت می شود!

مورد اول در همین راستا در اردیبهشت ماه امسال اتفاق افتاد; در شهر سائوپائولو برزیل، مهاجمان به یک افسر پلیس برزیل در راه بازگشت به خانه از پدر و مادرش حمله کردند.

گلوبو (اینجا) گزارش می دهد که عاملان این ماجرا پدر و مادر این افسر پلیس را گروگان گرفته و پس از اطلاع او دو گلوله به سمت او شلیک کردند.

در حالی که گلوله اول اشتباه رفت، گلوله دوم به جیب پشتی و محلی که گوشی هوشمندش بود اصابت کرد.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، گوشی هوشمند بر اثر اصابت گلوله به شدت آسیب دید اما از برخورد گلوله به بدن یک افسر پلیس جلوگیری کرد.

گوشی های هوشمندی که جان شما را نجات می دهند!!  - تصاویر

گوشی های هوشمند نجات دهنده زندگی

هم پلیس و هم پدر و مادرش جان سالم به در بردند، اما عاملان این حادثه از محل گریختند و ناشناس ماندند.

بیشتر بخوانید  متن آهنگ چه شد از محسن چاوشی (Mohsen Chavoshi

شاید این پلیس هرگز فکر نمی کرد تلفن هوشمندش زندگی او و والدینش را نجات دهد. اما نشان می دهد که کیفیت طراحی گوشی های هوشمند فقط حفظ آن نیست!

مورد دوم جالب تر است. مجله چینی AppleDaili گزارش می دهد (اینجا) če دیروز، یک اتفاق جالب و ساده به خبری جدی تبدیل شد که به طور گسترده منتشر شد.

وقتی در خیابان است، مردی کیف پولش را رها می کند، دیگری آن را برمی دارد و به شوخی می گوید که دارد پول می گیرد تا برای خودش نوشیدنی بخرد.

اما صاحب کیفیت نسبت به این شوخی به شدت واکنش نشان می دهد و با کشیدن اسلحه به داخل آن، گلوله ای شلیک می شود. در آنجا قهرمان واقعی داستان نشان داده می شود. گلوله ای که به قفسه سینه شلیک شده است، مستقیماً به جیب جلویی لباس او اصابت کرده است و آنچه اتفاق افتاده است را در تصاویر زیر مشاهده می کنید.

گوشی های هوشمندی که جان شما را نجات می دهند!!  - تصاویر

با وجود اینکه گلوله از گوشی هوشمند عبور کرده و وارد بدن این فرد شده است، وی تنها دچار جراحات سطحی شده و بدون پاهای گوشی هوشمند حتی می تواند منجر به مرگ این فرد شود.

این داستان ها در نگاه اول از نظر سرگرمی جالب هستند، اما نگاه دقیق تر به این روندها اهمیت کیفیت تولید گوشی های هوشمند را در شرکت های تولیدکننده آن ها نشان می دهد. اگرچه رقابت در این حوزه چندین سال است که ادامه دارد، اما شروع شده و ادامه دارد، اما در دو سال اخیر بیشترین پیشرفت را در زمینه تولید و تولید مواد بادوام در گوشی های هوشمند شاهد بوده ایم.

بیشتر بخوانید  خبر تولد نوزاد بدون بینی + عکس

بسیاری از تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در حال حاضر توجه ویژه ای به استفاده از مواد و آلیاژهای مقاوم در برابر آسیب در طراحی دستگاه های خود دارند و به حوزه زیبایی شناسی توجه می کنند. اما شاید این شرکت ها هرگز فکر نمی کردند که گوشی های هوشمندی که ساخته اند روزی جان انسان ها را نجات دهد.


دیدگاهتان را بنویسید