روابط گستر | ببینید | پشت پرده مرگ همسر یوسف تیموری لو رفت


یوسف تیموری او بازیگر خوبی در سینما و تلویزیون است. یوسف تیموری حدود ده سال پیش با مردی تایلندی اعلام ازدواج کرد و با او به ایران آمد. یوسف تیموری او در آن مدت همسرش را زیاد ندید و با اقدامی عجیب چند روز پیش خبر فوت همسرش را داد. افراد بعدی که یوسف تیموری خبر مرگ همسرش را دوست دارد و دنبال می کند یوسف تیموری سیزده دروغ تلفظ می شود. یوسف تیموری نیز در گفت وگویی علاوه بر تایید خبر فوت همسرش به تشریح واقعیت ازدواجش پرداخت. شما را به تماشای این ویدیوی جدید دعوت می کنیم


آرمین فرزند خوانده یوسف تیموری بود
یوسف تیموری بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران که چندی پیش خبر طلاقش از همسر تایلندی اش را داد و ساعاتی پیش خبر درگذشت همسر سابقش را منتشر کرد، به ماجرای پسرش آرمین نیز اشاره کرد.
در ویدئویی که بازیگر نقش فولاد زیر آسمان برای اعلام خبر درگذشت همسرش منتشر کرد، از ارادت خود به آرمین نیز گفت. او از آرمین به عنوان پسرخوانده خود نام می برد، یعنی پسر بانمکی، زمانی که این همه سال نتیجه ازدواج یوسف تیموری و همسر تایلندی اش «راپان» محسوب می شد، در واقع حاصل ازدواج قبلی یوسف است. همسر تیموری یک خارجی است و فرزندخوانده این بازیگر محسوب می شود.
خانم راپان از همسر سابق خود صاحب یک پسر شد که یوسف تجموری ابتدا او را پسر خودش معرفی کرد اما بعداً اعلام کرد که آرمین پسر او نیست بلکه فرزندخوانده است.
شما را به تماشای اولین ویدئوی منتشر شده توسط یوسف تیموری دعوت می کنیم

بیشتر بخوانید  اجرای نمایش بزرگ "اسرار ولایت" در درزین

آنچه دیگران می خوانند:


زندگی شخصی یوسف تیموری
یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۶ دی ۱۳۵۸ در تهران است. یوسف تیموری دارای تحصیلات تکمیلی در هنرستان صدا و سیما است. یوسف تیموری در غرب تهران به دنیا آمد. مادرش خانه دار است. او دو خواهر و یک برادر دارد و دومین فرزند خانواده است.

یوسف تیموری چند سال پیش با یک تایلندی به نام راپان ازدواج کرد. این زوج در تایلند زمانی که هر دو در حال خرید کریستال از یک فروشگاه بودند آشنا شدند و در نهایت ازدواج کردند.

خانم راپان از همسر سابق خود یک پسر داشت که یوسف تجموری ابتدا او را پسر خود معرفی کرد اما بعداً اعلام کرد که آرمین پسر او نیست و همسر و پسرش را برای ادامه تحصیل به تایلند فرستاد.

یوسف تجموری ۱۴ تیر ۱۳۹۵ از همسرش خبر طلاق داد و گفت همسرم مدتی است مرا ترک کرده و اکنون آزاد هستم.

یوسف تیموری علاوه بر بازیگری به واردات و صادرات لوستر می پردازد و در مصاحبه ای عنوان کرد که وقتی اهل بازیگری نیستم لوستر مدرن صادر و وارد می کنم.

یوسف تیموری در نواختن گیتار نیز استعداد بالایی دارد. از کودکی علاقه زیادی به فوتبال به خصوص دروازه بانی داشت و به دلیل موفقیت در دروازه بانی و ترس از ضربه خوردن به بوکس روی آورد.

یوسف تجموری همچنان بوکس را دنبال می کند و روزانه ورزش می کند زیرا معتقد است بوکس به حفظ ریتم بدن در بازیگری کمک می کند.

یوسف تیموری در سال 1373 در سن 15 سالگی دوره فیلم های انیمیشن را در شرکت کلک خیال گذراند و سپس در سال 1374 در کلاس های بازیگری استاد سمندریان ثبت نام کرد و نصرالله او را برای بازی در تئاتر به محمد رحمانیان معرفی کرد. رادش.

بیشتر بخوانید  دوره نسل آنها در سیرک منافقین

** درخشش یوسف تیموری در تلویزیون
یوسف تیموری در سال 1375 در سریال هوای تازه به ایفای نقش پرداخت و اولین تجربه خود را با بازی مقابل دوربین به دست آورد. در سال 1976 با مجموعه «سیب های خنده» به شهرت رسید. یوسف تجموری همیشه سیب خنده را یک قسمت استاندارد و کاملاً طنز و طنز می داند و می گوید بازی در این سریال در کنار رضا عطاران مانند فارغ التحصیلی در طنز است.

شهرت یوسف تیموری با سریال «مجید دلبندم» به کارگردانی رضا عطاران و سریال «زیر آسمان شهر» مهران گفوریان به اوج خود رسید.

یوسف تیموری در سال 1380 با بازی در فیلم دختر قنادی، فیلمنامه نویس و کارگردان ایرج طهماسب وارد عرصه سینما شد و در میان همکارانش ارتباط نزدیک تری با شهاب حسینی، جواد رضویان و رضا شفیعی جم دارد.

** یوسف تیموری در جوکر
رئالیتی شو “جوکر” به کارگردانی احسان علیخانی و سید حامد میرفتاحی محصول 1400 در ژانر کمدی و خانوادگی است که در آن تعداد زیادی از سلبریتی های مشهور هنری، ورزشی، اجتماعی و … در داخل خانه برای خنداندن یکدیگر به رقابت می پردازند. . .

یوسف تیموری یکی از حاضران در فصل چهارم برنامه جوکر است.

** یوسف تجموری در شهر گربه ها
شهر گربه ها فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سید جواد هاشمی برای کودکان و نوجوانان است که در آن هنرمندانی چون علیرضا حمسه، نیوشا زیگامی، یوسف تجموری، فرهاد اژش، امین زندگانی، امیر گفارمنش، میرطاهر مظلومی، الیکا مرازاجاق سعادت در آن حضور دارند. .. نقش داشتند.

داستان شهر گربه ها درباره مسابقه ای است که در مورد دسیسه حاکم شهر گربه برگزار می شود و گربه های باغ از روی حرص و طمع تصمیم می گیرند در آن شرکت کنند تا به رویاهای خود برسند، غافل از اینکه حاکم می خواهد با کمک یک پروفسور. من ….

بیشتر بخوانید  ژاله صامتی عروس امین حیایی شد

** یوسف تجموری زیر آسمان شهر
زیر شهر اسکی مجموعه ای از کمدی های اجتماعی بود که در سال 2001 از شبکه 3 سیمز پخش شد. این سریال به لطف پخش هر شب و بازیگران موفق توانست به یکی از موفق ترین سریال های صدا و سیمای ایران تبدیل شود.

سریال «زیر آسمان» عنوان اولین سریالی بود که یوسف تجموری در آن به ایفای نقش پرداخت. او در این سریال نقش پولاد را بازی کرد.

ببینید | در پشت صحنه مرگ همسرش یوسف تیموری کشف شد یوسف تجموری عذرخواهی کرد

دیدگاهتان را بنویسید