لباس عجیب و غریب کاریا سانتیاگو ملکه زیبایی آمریکاست!


هنگامی که Debanjali Kamstra، بانوی اول جهان امارات برای لباس ملی روی صحنه ظاهر شد، لباسی با الهام از شاهین طراح فیلیپینی کری سانتیاگو به تن کرد که به درستی به عنوان عجیب ترین لباس شناخته شد.

کامسترا به The National گفت: «من به دنبال طراحي بودم که اهميت لحظه و اهميت آن را درک کند. بالاخره تصمیم گرفتیم با کری سانتیاگو، طراح فیلیپینی برویم. فیلیپینی ها با اجراهای مجلل چه روی صحنه و چه در طراحی لباس کارهای شگفت انگیزی انجام داده اند. و کری در دستکاری پارچه و لباس عالی است.


لباس عجیب و غریب کاریا سانتیاگو ملکه زیبایی آمریکاست!

کامسترا مدتی در دبی و سه سال در بیروت کار کرد. او از پایتخت لبنان به عنوان یکی از الهام بخش ترین شهرهای جهان به همراه پاریس و دهلی نو یاد می کند.

او همچنین با مسابقات زیبایی آشنایی کامل دارد، زیرا در طول سال ها چندین مسابقه لباس برای شرکت کنندگان فیلیپینی پوشیده است. او لباس Gazini Ganados را برای Miss Universe Philippines 2019 طراحی کرد، اما زمانی که مخالفان در اینترنت انتخاب سبک او را زیر سوال بردند، بسیار محبوب شد.


ماسترا

او در یک پست طولانی در فیس بوک در نوامبر 2019 نوشت: “اجازه دهید تکرار کنم، مد هرگز در مسابقات زیبایی شرکت نکرده و نخواهد کرد.”


لباس عجیب و غریب کاریا سانتیاگو ملکه زیبایی آمریکاست!


بیشتر بخوانید  بیوگرافی + عکس از اینستاگرام حافظ ناظری 2016

دیدگاهتان را بنویسید