ممنوعیت تردد این خودروها در روز ۱۳ بدر + جزئیات



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: سرهنگ محمد رازقی در خصوص تمهیدات، محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در روز شنبه 13 فروردین 1401 و روز طبیعت، گفت: افزایش پارک ها و بوستان های تهران.

وی ادامه داد: همچنین از فردای روز طبیعت آغاز ماه مبارک رمضان و شروع و راه اندازی مجدد مدارس را خواهیم داشت که امکان بازدید از پارک ها و بوستان ها و تفرجگاه ها را خواهیم داشت و شاهد روز شلوغ‌تر طبیعت در این مراکز».

سرهنگ رازقی ادامه داد: به همین منظور پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تدابیر ویژه ای در نظر گرفت. امسال نوعی محدودیت داریم که به ناچار در برخی از معابر ترافیک ایجاد می شود تا مدیریت بهتری در منطقه ای که مهم ترین پارک ها و بوستان ها هستند، صورت گیرد. در بازدیدها، پلیس در حال اجرای طرحی برای ورود به این پارک ها است.

وی گفت: طرح ریش با جداسازی خط ورودی پارک با مخروط ها و رانندگانی که قصد ورود به پارک ها و بوستان ها را دارند اجرا می شود و احتمال وجود تعداد زیادی از آنها در ساعات اولیه صبح وجود دارد. ورودی معابر را کنترل کنید تا مزاحم بار عبوری در معابر نشوید که به رانندگانی که قصد عبور از این مناطق را دارند، اما قصد ورود به پارک ها را ندارند کمک می کند تا بی مورد پشت بار ترافیکی در خیابان قرار نگیرند. ورود به پارک ها و آسان.

بیشتر بخوانید  (تصاویر) موتورولا Edge S Pro؛ قاتل گوشی‌های پرچمدار

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ به رانندگانی که قصد بازدید از پارک ها و بوستان ها را دارند، خاطرنشان کرد: این رانندگان از فرصت برای دیدن صف ورود به پارک ها استفاده نکردند و قصد نداشتند هوشمندانه بازی کنند و از سایر خودروهای منتظر ورود به پارک ها جلوتر باشند. این رانندگان باید در طول صف و مانند سایر خودروهای منتظر در صف و اولویت وارد پارک شوند تا عبور و مرور سایر رانندگان مسدود نشود.

وی افزود: در روز طبیعت همه همکارانم در جاده ها حضور دارند و طرح های تقاطع هایی را انجام می دهند که نیاز به همکاری شهروندان و رانندگان دارد و همه رانندگان باید با پلیس راهور مستقر همکاری کنند و اگر دیدند پلیس راه متقابل است. چون تردد راحت تر است و پلیس قطعا رانندگان را به جاده بهتر و جایگزین هدایت می کند و رانندگان را به درب دیگر برای ورود به پارک هدایت می کند و این بسیار مهم است و انتظار پلیس از شهروندان، رانندگان و خانواده هاست. پلیس در جاده های تهران بزرگ در این زمینه.

سرهنگ رازقی گفت: نکته بعدی ممنوعیت و عدم تردد کلیه کامیون های سنگین در روز طبیعت است که در این روز توسط پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تردد آنها جلوگیری می شود.

وی تصریح کرد: در آن روز رانندگان بیشترین تخلفات را مرتکب می شوند مانند رانندگی بیش از حد مجاز یا رانندگی در فضای بار کامیون به عنوان فرد اضافی یا شخصی که راننده آن است. کنار.” معمولاً توسط بچه ها برای ایجاد ظرفیت بیشتر در ماشین استفاده می شود. همه این موارد و موارد مشابه پلیس راهنمایی و رانندگی خط قرمز است زیرا باعث کاهش امنیت شده و پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ این تخلفات را جدی گرفته است و انتظار داریم شهروندان با بزرگتر همکاری بیشتری داشته باشند. پلیس تهران.

بیشتر بخوانید  ودیعه جدید 600 هزار تومانی به مستمری بگیران

جانشین رئیس پلیس عملیات تهران بزرگ گفت: رانندگان توجه داشته باشند که توقف در حاشیه بزرگراه مانند پارکی مانند پردیسان که در هر طرف بزرگراه قرار دارد ممنوع است. چون حتی برای لحظه ای می ایستند. در کنار بزرگراه بسیار خطرناک است و در این روز عابران پیاده اجازه عبور از بزرگراه را ندارند.

وی گفت: نکته مهم دیگر این است که برخی از ورودی های تهران مانند شمال جنوب جاده تلو، شمال جنوب جاده لشگرک و یا ورودی های تهران در ساعت 16 به دلیل حجم تردد یک طرفه هستند یعنی. در بعدازظهر به دلیل حجم زیاد رفت و آمد و ترافیک یک طرفه امکان تردد در مسیرهایی از جمله لواسان وجود نخواهد داشت. پلیس راه های تهران بزرگ داریم.

وی بیان کرد: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی رانندگان محترم شاهد تصادف در این روز نباشیم و شهروندان روز طبیعت را در پارک ها و بوستان ها با شادی و نشاط سپری کنند.


دیدگاهتان را بنویسید