راهنمای خرید هندزفری شیائومی



آنچه دیگران می خوانند:

شیائومی یکی از بزرگترین شرکت های چینی است که محصولاتش اغلب با گوشی و لوازم جانبی طرفداران زیادی دارد و هر روز شاهد محصولات با کیفیت و ارزان هستیم. یکی از دلایل محبوبیت این برند، قیمت مناسب و ارزان آن است، اما البته باید توجه داشت که ارزان بودن این محصولات دلیل بر کیفیت پایین آنها نیست. شما می توانید با توجه به نیاز و کیفیت مورد انتظار خود یکی از هدفون یا هندزفری شیائومی را انتخاب کنید و لذت ببرید.

در زیر به مسائل فنی و انتخاب صحیح هندزفری های شیائومی می پردازیم که در خرید هندزفری باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید.

هدفون شیائومی

هدفون های داخل گوشی کیفیت صدای خوبی دارند و به دلیل قرار گرفتن در داخل گوشی نویز خارجی را تا حد زیادی کاهش می دهند، همچنین این هدفون دارای سری های مختلف در سایزهای بزرگ، متوسط ​​و کوچک می باشد که برای هر فردی با هر گوشی مناسب است.همچنین هنگام خرید هندزفری های شیائومی سری های مختلف به همراه محصول ارائه می شود. سعی کنید سری مناسب گوش خود را انتخاب کنید وگرنه ممکن است از کیفیت صدا اذیت و ناراضی باشید.

هندزفری شیائومی در گوش

هدفون شیائومی

هدفون های داخل گوش یا بیرون گوش هستند یا روی گوش. این نوع هدفون در مقایسه با گوش گیرها توانایی بالایی در حذف نویز دارند، بنابراین صدای محیط به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. این هدفون مستقیماً وارد صدا می شود. به همین دلیل شنونده ها کیفیت بسیار خوبی دارند و تنها عیب این هدفون این است که با استفاده طولانی مدت از آن احساس سنگینی و خستگی می کنید.

بیشتر بخوانید  مهران مدیری با دورهمی به دنبال چیست؟

هدفون شیائومی

هدفون

هدفون های Over Ear کمی بزرگتر از هدفون های داخل گوشی هستند، به طوری که می توان گفت در حال حاضر بزرگترین هدفون هایی هستند که کاملا با گوش شما می آیند، صدای ایجاد شده توسط این هدفون مانند یک اسپیکر است که صدای جذابی دارد و صدا دور از گوش با توجه به اینکه این هدفون می تواند کاملاً گوش را بپوشاند می تواند عایق بسیار خوبی در برابر صدای محیط باشد.تنها ایراد این هدفون وزن و قابلیت حمل آن است اما هدفون های Over-Ear جزو پرفروش ترین ها در بین علاقه مندان به موسیقی هستند. . اکثر کاربران برای داشتن کیفیت نرم و بیس قوی باید هدفون روی گوش خود داشته باشند.

هدفون بالای گوش

راننده

درایور نوعی تبدیل سیگنال الکتریکی به فشار صوتی است که یکی از اجزای اصلی هر هندزفری و هدفون است، بنابراین می توان گفت بدون درایور هیچ صدایی وجود ندارد. در هنگام خرید یا در مشخصات محصول یک درایور دیافراگمی وجود دارد که واحد آن بر حسب میلی متر اندازه گیری می شود، به طور کلی این درایورها از آهنربا و سیم های متصل به صدا و دیافراگم ساخته شده اند و تمامی اجزا باعث لرزش غشا می شوند و اینها ارتعاشات باعث ایجاد امواج صوتی می شوند و به ما می رسند در هر گوشی In-Ear یک درایور برای باس و دیگری برای فرکانس های متوسط ​​و بالا وجود دارد.

حساسیت و سطح فشار صدا

حساسیت و سطح فشار صدا (SPL) یکی از اصطلاحاتی است که در لیست محصولات یا در مشخصات محصول استفاده می شود و با واحد مرجع SPL برای حساسیت و دسی بل بر حسب میلی وات نشان داده شده است. به طور کلی، سطح حساسیت یا فشار صدا به این معنی است که هدفون و هندزفری چقدر می توانند صدای بلند تولید کنند و سیگنال الکتریکی سیگنال صوتی چگونه تخمین زده می شود و میزان صدای موثر تولید شده به صورت استاندارد و مطابق با شرایط هشدار نمایش داده می شود. توجه داشته باشید که آستانه درد 120 دسی بل است

بیشتر بخوانید  مهران مدیری میترا حجار را سوژه خنده کرد

پاسخ فرکانس

پاسخ فرکانس محدوده فرکانس صوتی است که هر هدست می تواند تولید کند و واحد آن هرتز است که مانند هر مشخصات دیگری نمایش داده می شود. پاسخ فرکانس ممکن است نشانگر کیفیت صدا نباشد، اما به خاطر داشته باشید که اگر هدفونی دارید که باس زیادی تولید می کند، باید هندزفری یا هدفونی را انتخاب کنید که فرکانس باس کمتری را پشتیبانی می کند.

لغو شدن سر و صدا

هندزفری شیائومی با توجه به پیشرفت تکنولوژی از این فناوری استفاده می کند که یکی از ویژگی های جذاب میکروفون ها و تراشه های الکترونیکی است.صدای معکوس و بازگشت آن به هدفون صدای محیط را کاملا خنثی می کند.فرکانس های پایین و در فرکانس های متوسط ​​و بالا کارایی ندارد. و یکی دیگر از مشکلات این هدفون این است که حذف نویز نیاز به استفاده از باتری دارد.

نتیجه

هندزفری شیائومی یکی از بهترین محصولات این شرکت است که تقاضای زیادی دارد.در این مقاله سعی کردیم راهنمای خرید هندزفری شیائومی را به ساده ترین شکل توضیح دهیم که با توجه به توضیحات بالا بتوانید هندزفری شیائومی با کیفیت و قیمت مناسب را ارائه دهید. قیمت در فروشگاه لیزا را بخرید و لذت گوش دادن به موسیقی را دوچندان کنید

اطلاعات بیشتر:

https://liooza.ir/product-categori/هدفون-هدست/handsfree-kiaomi/

***

این مطلب یک گزارش است و پایگاه خبری شمانیوز صحت یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمی کند و مسئولیت قانونی آن ربطی به شمانیوز ندارد.


بیشتر بخوانید  الکاظمی و سیسی با تمرکز بر تقویت "روابط برادرانه" یک تماس تلفنی برقرار کردند

دیدگاهتان را بنویسید