سپیده بزمی پور اولین رنگ مد را در سال 1401 پوشید!


سپیده بزمی پور متولد 3 دی 1367 در تهران مدل اینستاگرام است.

سپیده بزمی پور علاوه بر ترجمه به زبان انگلیسی، دارای مدرک حسابداری از دانشگاه بروکسل بلژیک است که در ۲۲ سالگی در رشته حسابداری فارغ التحصیل شد.

در سال 2001 خانم بزمی پور به همراه پدر و مادر و برادرش تصمیم به مهاجرت به بلژیک گرفتند و در سال 2002 در بروکسل اقامت گزیدند و در دبیرستان و کالج ثبت نام کردند.


سپیده بزمی پور اولین رنگ مد را در سال 1401 پوشید!

شاهرخ استخری متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در تهران (اما متولد ۲۸ شهریور ۱۳۶۰ در شناسنامه) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.


شاهرخ استخری

شاهرخ استخری تا سوم راهنمایی ساکن بلوار کشاورز بوده و از آن زمان در غرب ساکن بوده است. کلاس سوم ابتدایی را در مدرسه 15 خرداد و دبیرستان را در مدرسه آزادی و دبیرستان را در فجر دانش گذراند.

شاهرخ استخری در سال 1390 در سن 31 سالگی با سپاده بزمی پور ازدواج کرد و حاصل این زندگی دو دختر به نام های پناه و نبات است که هر دو در بلژیک به دنیا آمده اند.


شاهرخ استخری

شاهرخ استخری پس از پایان تحصیلات دانشگاهی با حضور در تئاتر اسب به کارگردانی محمد رحمانیان در سال های 1381 تا 1382 وارد عرصه هنر شد و سپس دوره بازیگری را زیر نظر مهتاب نصیرپور و پیام دهکردی و با راهنمایی هاشمی گذراند. .


شاهرخ استخری

او با فیلم «تلخون» ساخته علیرضا امینی به صورت حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد و قدم به قدم از «پریدخت» به «مثل هیچکس» و سپس «ماه عسل» و نقطه عطف تمام فعالیت هایش که سریال «قلب» است. “نوازندگان پس از آن” فاصله ها جای خود را در بین مخاطبان او پیدا کردند.

بیشتر بخوانید  زایمان زن 26 ساله با هلیکوپتر + جزئیات


دیدگاهتان را بنویسید