فعالیت های جهادی اثربخش به پیشرفت ذوب آهن اصفهان منجر می شود



به گزارش شمانیوز؛ آیت الله طباطبایی نیا در این دیدار با تبریک فرارسیدن سال نو و آرزوی موفقیت برای کارگران ذوب آهن اصفهان در سال جاری، گفت: امیدواریم بتوانیم از رهنمودهای مقام معظم رهبری برای گرامیداشت سال جدید به عنوان «تولید» استفاده کنیم. آنها با بیان اینکه بر اساس دانش، ایجاد مشاغل جدید، شاهد رونق دیگری در تولید ملی خواهیم بود.

امام جمعه اصفهان روز جمعه با ابراز خرسندی از کاهش مشکلات ذوب آهن اصفهان گفت: توجه به کار بازنشستگان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تلاش دولت که تا حدودی مشکلات صندوق های بازنشستگی را کاهش داده است، رضایت از این موضوع را افزایش دهید.” گروه‌ها و همچنین تأثیرات مثبتی بر جامعه دارند.» مهم است که امروز مسئولیت اخلاقی و اجتماعی داشته باشیم که به جایگاه آنها احترام بگذاریم.

در این جلسه مهندس ایرج رخستی گزارشی از روند تولید ذوب آهن اصفهان و همچنین سوابق تولید در بخش های مختلف ارائه کرد و گفت: فعالیت های موثر جهادی که منجر به پیشرفت شرکت می شود اولویت اصلی ذوب آهن اصفهان است و در این زمینه توجه، تولید با نگرش دستیابی به ارزش افزوده است که تعیین کننده سود شرکت است.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان حضور مدیران در کنار شاغلان در محیط کار را عاملی کلیدی در بهبود مشاغل و رفع مشکلات دانست و گفت: برای رسیدن به اهداف سازمان باید از هر فرصتی و همچنین تامین مواد اولیه استفاده کرد. منجر به ثبات و افزایش تولید و ثبت رکوردهای متوالی شد.

بیشتر بخوانید  سه شکارچی غیرمجاز در الموت غربی دستگیر شده اند

مهندس رخصتی با تاکید بر اینکه حل مشکل مستمری بگیران ذوب آهن همواره مورد توجه مدیران این شرکت بوده است، گفت: امیدوارم در سال جدید با رهبری مقام معظم رهبری و تداوم رویکرد جهادی، اهداف تولیدی این شرکت محقق شود. محقق خواهد شد.”

روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید