شب گذشته 51 بیمار عروق کرونر در مراکز درمانی کرمانشاه بستری شدند



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت تاج و تخت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر تعداد بستری های مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان 124 نفر است، گفت: از این تعداد 61 مورد بستری است. افراد در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند که حال 9 نفر وخیم است.

مهدی محمدی شنبه شب با اشاره به اینکه شب گذشته یک نفر بر اثر شیوع قطعی کووید 19 در استان جان خود را از دست داد، افزود: مجموع قربانیان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون 3 هزار و 113 نفر است.

وی گفت: در طول شب 28 نفر در استان شناسایی شدند که 9 بیمار مثبت و 19 بیمار سرپایی مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب بودند که نسبت به روز گذشته یک نفر بیشتر شده است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکید کرد: در 24 ساعت گذشته 51 بیمار با علائم تاج در مراکز درمانی استان بستری شدند و 38 نفر پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

محمدی بیان کرد: یک نفر شب گذشته به دلیل تزریق داروی رامدسویر به طور موقت در مراکز درمانی استان بستری شد که نسبت به روز گذشته چهار نفر کاهش یافته است.

شهر کرمانشاه از وضعیت قرمز تاج خارج شد

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت تاج دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بر اساس رنگ بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهر کرمانشاه، رنگ قرمز تاج قرار گرفته است. از جمعه (هجدهم) حذف شد.

محمدی افزود: در حال حاضر تنها شهرستان های پاوه و کنگاور در استان قرمز کرونا قرار دارند.

بیشتر بخوانید  کلاهبرداری 400 میلیون دعانویس از کارمند اسلامشهری

وی بیان کرد: بر اساس رنگ بندی جدید، شهرهای کرمانشاه، هرسین، صحنه، اسلام آبادغرب، روانسر، گیلانغرب، کسرشیرین و سنقروکلیایی به رنگ نارنجی و شهرستان های طلاس بابایانی نارنجی هستند. به رنگ زرد و جوانرود، دالاهو و سرپلذهاب هستند.

رئیس هیئت اطلاع رسانی ستاد مدیریت تاج دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: گیلانغرب، سرپلذهاب، جوانرود و سنقرولی نارنجی بود و تنها شهر زرد استان کسر شیرین بود.

استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 35 شهر و 2595 روستا است.

دیدگاهتان را بنویسید