ثبت نام کتاب های درسی از 27 فروردین آغاز می شود



به منظور توسعه دولت الکترونیک و تسهیل دسترسی دانش آموزان به کتب درسی، نظارت سیستماتیک بر توزیع مواد آموزشی، ثبت سفارش کتب درسی برای سال تحصیلی 1401-1402 در تمامی دروس اعم از عادی، تیزهوشان و دانش آموزان با نیازهای خاص انجام شود. تحویل از طریق www.irtektbook.ir یا vvv.irtektbook.com به دو صورت تکی و گروهی طبق تاریخ اعلام شده.

در ثبت نام امسال از روش های منعطف برای ثبت سفارش کتاب های درسی استفاده کنید. در این راستا مخاطبان می توانند کتاب های درسی را به یکی از دو روش فردی یا گروهی سفارش دهند. والدین دانش آموزان می توانند با تماس با سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی واحد سفارش دوره های دانشجویی و پرداخت الکترونیکی بسته آموزشی مورد نیاز را سفارش دهند. در روش گروهی از مدیران مدارس دعوت می شود تا نسبت به سفارش گروهی کتب درسی سامانه مذکور از طریق سامانه اسناد و مدارک اقدام و به صورت جمعی به سفارش کتاب درسی روی بیاورند.

والدین یا مدیران مقاطع تحصیلات تکمیلی (موسسات پیش دبستانی استثنایی)، پایه دوم تا ششم ابتدایی (عادی و استثنایی)، پایه هشتم و نهم متوسطه اول و دانش آموزان استثنایی، دانش آموزان پایه یازدهم و دوازدهم متوسطه (نظری، فنی) -حرفه ای) کاردانش) و دانش آموزان پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه استثنایی کاردانش از تاریخ 27 فروردین لغایت 21 خرداد، ترتیب کتب درسی را گزارش دهند.

ثبت نام و سفارش بسته های آموزشی دانش آموزان دوره ابتدایی (موسسات پیش دبستانی استثنایی)، پایه اول ابتدایی (عادی و استثنایی) و پایه هفتم متوسطه مشاغل استثنایی و دانش آموزان پایه دهم متوسطه و مشاغل استثنایی انجام می شود. . از 26 ژوئیه تا 31 سپتامبر برگزار شد.

بیشتر بخوانید  فیلم / اولین گل پرسپولیس برای ماشین سازی توسط مقانلو

در برخی موارد ممکن است دانشجو به دلایلی مانند تغییر رشته تحصیلی، تکرار اصول اولیه، پرش به سطح بالاتر یا جابجایی محل تحصیل، بخواهد ترتیب سیستم فروش و توزیع مطالب آموزشی را تغییر دهد. سفارش قبلی پس از درخواست دانشکده از 12 جولای تا 31 سپتامبر.

همانطور که در اطلاعیه روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، ثبت نام و سفارش کتب درسی سال تحصیلی 1401-1401 آمده است. سال برای مقاطع ابتدایی، راهنمایی، متوسطه و کارشناسی ارشد، کتابهای درسی استعدادهای درخشان و همچنین کتابهای درسی دانش آموزان استثنائات از طریق سامانه www.irtektbook.ir یا www.irtektbook.com و بر اساس تقویم زمانی و توزیع کتاب های درسی بر اساس سفارش های ثبت شده در سامانه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید