بازیگران سریال پهلوان بعد از 24 سال نمی میرند!


اگر این سریال را 24 سال پیش، زمانی که سریال «قهرمانان نمی میرند» تماشا کرده باشید و این سریال را تماشا کرده باشید، می توانید متوجه شوید که هر یک از بازیگران این سریال چه شکلی هستند و در چه شرایطی هستند.

کتاجون ریاحی (زاده ۱ ژانویه ۱۹۷۱) بازیگر سینما و تلویزیون، دارای فرزندی به نام پوریا، نوازنده و دارای تحصیلات آکادمیک در رشته موسیقی است. کتاجون ریاحی خواهر علیرضا ریاحی دیگر بازیگر سینمای ایران است.


قهرمانان نمی میرند / کتاجون ریاحی

فخری اسودی معروف به فخری خوروش (زاده ۹ خرداد ۱۳۸۹) از پیشکسوتان تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است.


قهرمانان نمی میرند / فخری خوروش

جمشید مشایکی (۶ آذر ۱۳۱۳ – ۱۳ فروردین ۱۳۹۸) بازیگر ایرانی بود. یکی از تماشاخانه های خاوران تهران به نام او نامگذاری شده است.


قهرمانان نمی میرند / جمشید مشایی

عبدالرضا اکبری (زاده ۱۴ فروردین ۱۳۳۲ در کرمان) بازیگر ایرانی است که در تئاتر، تلویزیون و سینما بازی کرده است. او پدر اکبری بازیگر است. اکبری فعالیت خود را در تئاتر از سال 1347 آغاز کرد. وی فعالیت خود را از سال 1360 در برنامه های تلویزیونی آغاز کرد و در سال 1363 با بازی در فیلم «دوله تو زندان» (رحیم رحیمی پور) وارد دنیای سینما شد.


قهرمانان نمی میرند / عبدالرضا اکبری

حمیرا حسنی ریاضی در ۲۸ خرداد ۱۳۴۶ در تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشکده سینما و تئاتر است. این ریاضیدان همچنین در سال ۱۳۷۴ در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا فارغ التحصیل شد. وی فعالیت های سینمایی خود را از سال ۱۳۷۳ با ایفای نقش در کارگردانی و ستاره ای به کارگردانی محرم زینال زاده آغاز کرد.

بیشتر بخوانید  بیماری شهربانو منصوریان چیست و چرا جراحی شد ؟

علی اوسیوند (زاده 31 آذر 1362 در مسجد سلیمان) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است که در عرصه دوبله و سینما نیز فعالیت داشته است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از مدرسه تربیت مدرس تهران است. او همچنین همسر هومر ریاضی بازیگر سینما و تلویزیون است.


قهرمانان نمی میرند / حمیرا ریاضی

بیوک میرزایی (زاده 9 مرداد 1333 در تهران) گوینده رادیو و بازیگر ایرانی تلویزیون و سینما است.


قهرمانان نمی میرند / بیوک میرزایی

حمید مظفری (زاده ۱ اردیبهشت ۱۳۳۷ در کازرون) فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای دراماتیک است. او علاوه بر بازیگری به عنوان کارگردان، معلم، پژوهشگر، نویسنده، طراح لباس و طراح صحنه و لباس فعالیت داشت. .


قهرمانان نمی میرند / حمید مظفری

مصطفی عبدالهی (زاده ۱ فروردین ۱۳۳۳ بروجرد – درگذشته ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ در تهران) بازیگر و کارگردان تئاتر، تلویزیون، سینما، رادیو و تئاتر بود. او بیشتر شهرت خود را با کارگردانی و بازی در تئاتر به دست آورد. در سال 1358 با کسب رتبه دوم آزمون سراسری در دانشکده هنرهای دراماتیک تهران ثبت نام کرد و در رشته بازیگری و کارگردانی فارغ التحصیل شد.


قهرمانان نمی میرند/ مصطفی عبداللهی

فاطمه صفرطاهری اصفهانی (زاده ۶ فروردین ۱۳۱۸ – درگذشته ۱۷ فروردین ۱۳۹۱) بازیگر ایرانی بود.


قهرمانان نمی میرند / فاطمه صفر طاهری


دیدگاهتان را بنویسید