افغان های معروف!


افغان های مشهور …


بازیگر افغان / خواننده افغان

فرشته حسینی (زاده ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶) بازیگر افغان ایرانی الاصل است.


بازیگر افغان / فرشته حسینی

فرهاد نشیر (زادهٔ ۲۲ سپتامبر ۱۹۶۲ در کابل، افغانستان) موسیقی‌دان، خواننده، بازیگر و فعال حقوق بشر افغانستان و یکی از تأثیرگذارترین موسیقی‌دانان افغان از دهه ۱۹۸۰ است. در عوض مردم افغانستان او را به کارهای بشردوستانه و میهن پرستانه اش می شناسند و از سال 2006 سفیر صلح سازمان ملل متحد در افغانستان است. حامیان او شامل آسیای میانه، پاکستان، تاجیکستان، ازبکستان و در غرب بین افغان‌ها و فارسی زبانان هستند. دریا به زبان های مختلف از جمله فارسی، ازبکی، انگلیسی، پشتو و اردو آواز می خواند. او چندین کنسرت در افغانستان، تاجیکستان، آمریکا، امارات متحده عربی و آلمان برگزار کرده است. کنسرت های او در افغانستان همیشه رایگان و بی سود است.


فرهاد درجا / خواننده افغان


شفیق مرید / خواننده افغان

یلدا غزل عنایت (زاده ۷ دسامبر ۱۹۸۹ در کابل) خواننده و ترانه سرای افغان است که در خارج از افغانستان در تورنتو، کانادا زندگی می کند.


غزال عناج / خواننده افغان

مویده یامال زاده (زاده 7 دسامبر 1985 در کابل) خواننده و ترانه سرای کانادایی-افغانی است.مویده یامال زاده اولین خواننده افغان بود که در حضور باراک اوباما رئیس جمهور ایالات متحده یک آهنگ افغانی را در کاخ سفید اجرا کرد.


مژده جمال زاده / خواننده افغان

غزل سادات (زاده ۱۲ فوریه ۱۹۸۱ در کابل) خواننده و تاجر افغان است.


غزال سادات / خواننده افغان

سامیه عظیمی با نام هنری مژگان عظیمی (زادهٔ ۳۱ مرداد ۱۳۶۴ در مشهد) خواننده و نقاش اهل افغانستان است.


مژگان عظیمی / خواننده افغان

آریانا سعید (زاده ۱۴ ژوئن ۱۹۸۵) خواننده و ترانه سرای افغان است. آهنگ های او در بین افغان ها بسیار محبوب است. او همچنین داور سریال ستاره افغان و داور مسابقه بین المللی بهترین های جهان است.

بیشتر بخوانید  با 6 ملک پر از زباله آشنا شوید!


آریانا سعید / خواننده افغان


دیدگاهتان را بنویسید