روابط گستر | یارانه هایی که در فروردین دریافت می کنید


دولت موظف است دو تا در ماه بپردازد یارانه نقدی و یارانه معیشتی برای همه مردم است و طبق سنت سالهای گذشته یارانه ماه مبارک رمضان در فروردین 1401 پرداخت می شود.در فروردین ماه دولت دو یارانه معیشتی بنزین و یارانه نقدی واریز به حساب سرپرست خانوار احتمالاً ودیعه یارانه نقدی یک یارانه جدید هم هست به نام یارانه رمضان.

آنچه دیگران می خوانند:

هشدار شدید هواشناسی در مورد بارندگی شدید مردم این شهرها باید بسیار مراقب باشند

خبر خوب برای کسانی که از عدالت جان سالم به در بردند

سال آینده یارانه شما حذف می شود یا 500 هزار تومان؟

یارانه مادام العمر بنزین

پیش بینی می شود دولت دهم فروردین برای نگهداری بنزین یارانه پرداخت کند که میزان این یارانه برای هر خانوار بسته به تعداد اعضا بین 55 تا 205 هزار تومان است.

پرداخت یارانه نگهداری بنزین از آذرماه 1396 آغاز شد و مرحله بیست و نهم تا چند روز آینده به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. خانواده های یک نفره مانند ماه های گذشته 55 هزار تومان، دو نفره 103 هزار تومان، سه نفره 138 هزار تومان، چهار نفره 172 هزار تومان و خانواده های پنج نفره به بالا 205 هزار تومان وام یک میلیون تومانی دریافت می کنند. تاج پادشاهی.

یارانه نقدی

یارانه دیگری که دولت در بهمن ماه باید پرداخت کند یارانه نقدی 45500 تومانی است.20. فروردین ماه یکصد و سی و چهارمین مرحله یارانه مالی را به حساب سرپرستان خانوار واریز می کند. همچنین تاج از یارانه 21 میلیون خانوار دریافت کننده یارانه قسط بیستم مرحله اول وام میلیونی برداشته می شود.

بیشتر بخوانید  آتش بازی انگلیسی آغاز شد / عکس

یارانه ماه مبارک رمضان

دولت در سال 1400 در طرح یارانه ماه مبارک رمضان به خانوارهای مجرد 55 هزار تومان، دو نفره 103 هزار تومان، سه نفره 138 هزار تومان، چهار نفره 172 هزار تومان و پنج نفره 205 تومان پرداخت کرد. خانواده افراد و بیشتر؛ اما مبلغ واریزی حدود 20 هزار تومان کمتر بود که در مجموع برای 60 میلیون نفر رقم قابل توجهی است اما در نهایت این مبلغ را واریز کرد.

به نظر می رسد دولت جدید نیز با نیت حمایت از خانواده ها این یارانه را پرداخت کند. البته این موضوع هنوز قطعی نشده است. رصد سازمان هدفمندی یارانه ها نشان می دهد که دستوری برای اعطای یارانه ماه مبارک رمضان به خانوارها صادر نشده است. در صورت صدور دستور، یارانه ماه مبارک رمضان امسال نیز واریز می شود، باید دید در این باره چه تصمیمی اتخاذ می شود و آیا ماه مبارک رمضان امسال نیز مانند پارسال، یارانه ماه مبارک رمضان به خانوارها تعلق می گیرد یا خیر. نه

آیا یارانه ها در یک مرحله تجمیع و پرداخت می شود؟

در سال گذشته دولت به مدت 12 ماه یارانه نقدی و معیشتی بنزین را پرداخت کرد. وی در سه نوبت ماه مبارک رمضان، 22 بهمن و نوروز، از برخی خانواده ها نیز حمایت مالی کرد.

به نظر می رسد در سال 1401 نیز همانند دو سال گذشته پرداخت یارانه های پولی و معیشتی ادامه یابد.

دولت در لایحه بودجه سال آینده بودجه نقدی و یارانه های مادام العمر را به طور مشخص ارائه نکرده و در مجموع 73 هزار میلیارد تن اعتبار برای پرداخت یارانه های پولی در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید  تبریز ، ملتهب شده توسط زخم های حاشیه ای

البته امکان ادغام این دو یارانه در ماه های آینده وجود دارد. زیرا دولت دستور لغو حدود 20 میلیون یارانه مالی را صادر کرد. اگر این عدد حذف شود، یارانه بنزین و نقدی یکسان می شود و دولت می تواند این دو یارانه را که قرار نیست در فروردین 1401 مطرح شود، ترکیب کند.

یارانه سه برابری برای برخی خانوارها

طبق مصوبه مجلس، فرزندان خانواده های دهک اول تا چهارم دارای حداقل سه فرزند تحت تکفل که هیچ یک از آنها در دستگاه های موضوع ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه کشور شاغل نیستند، سه برابر یارانه مصوب سایرین دریافت کنند. .

یعنی گروهی از خانوارها با داشتن سه شرط یارانه، فرزندان خود را سه برابر می کنند:

در چهار دهک اول باشید.

حداقل سه فرزند داشته باشید.

هیچ یک از والدین کارمند دولت نیستند

یارانه هایی که در ماه آوریل دریافت می کنید زمان و میزان یارانه فروردین

دیدگاهتان را بنویسید