گارانتی تمام محصولات سایپا ۳ ساله می شود



به گزارش شمانیوز، سید محمدرضا موسوی; مدیرعامل سایپا در خصوص ارتقای سطح خدمات گفت: گروه خودروسازی سایپا در راستای 8 حکم صادر شده از سوی رئیس جمهور و تاکید بر افزایش مدت گارانتی خودروها برای جلب رضایت مردم، تمامی محصولات ارتقا یافته خود را تضمین می کند.

وی با بیان اینکه شاخص کیفی خودروهای تولید شده در این مجموعه رو به بهبود است و این روند در ماه های آینده نیز ادامه خواهد داشت، افزود: از سال گذشته گارانتی خودرو شاهین 3 سال یا 60 هزار کیلومتر در نظر گرفته شد و این موارد خواهد بود. امسال برای سایر محصولات اجرا شده است.

مدیرعامل خدمات پس از فروش سازمان سایپا تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده در گروه سایپا، امسال گارانتی سایر محصولات مانند تیبا، ساینا و کوئیک به 3 سال یا 60 هزار کیلومتر افزایش می یابد.

وی گفت: پس از نهایی شدن درخواست در خصوص افزایش مدت گارانتی خودروها، نحوه اجرای این دستورالعمل به اطلاع خریداران خواهد رسید.

موسوی تاکید کرد: رضایتمندی مشتریان همواره یکی از برنامه های کلیدی گروه خودروسازی سایپا بوده است، لذا در سال جدید تلاش خواهیم کرد تا تمامی نیازهای مردمی را برآورده کنیم.

سیپانیوز

بیشتر بخوانید  موج مجازی در عراق درباره حضور کی راش / از شایعات به واقعیت نیمکت حریف تیم ملی ایران

دیدگاهتان را بنویسید