برخورد زشت احسان علیخانی در عصر جدید



پایگاه داده تحلیلی مثلث آنلاین:

احسان علیخانی مجری سرشناس تلویزیون که سال هاست ویژه برنامه ماه عسل خود را اجرا می کند که بسیار پربیننده است. احسان علیخانی او همچنین برنامه های New Age و Joker را در کارنامه خود دارد. دوستت دارم او در حال حاضر تنهاست. احسان علیخانی تهیه کننده سریال جوکر است اما اجازه نداشت مجری این برنامه باشد و به همین دلیل شایعه ممنوعیت عکسبرداری این مجری قدرتمند در فضای مجازی منتشر شد. احسان علیخانی او برای دومین سال متوالی مجری برنامه تلویزیونی عصر جدید است. شب گذشته اولین قسمت از سری جدید برنامه عصر جدید از شبکه سه پخش شد. احسان علیخانی او علاوه بر تغییر ظاهری عجیب، با اندامی متفاوت نیز دیده شد. او روی آنتن دلیل اجرای جدیدش و تیپ را توضیح داد.

احسان علیخانی متولد 15 آبان 1361 در تهران مجری و برنامه ریز است. او در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد و در آنجا به عنوان دستیار شروع کرد و اکنون تهیه کننده، کارگردان و مجری تلویزیون است. من در آلوده ترین شهر دنیا تهران به دنیا آمدم، دو خواهر و یک برادر دارم که همگی ازدواج کردند و من از همه آنها کوچکترم. در دوره پیش دانشگاهی علاقه زیادی به بازیگری و کارگردانی داشتم اما بعد از مشورت به این نتیجه رسیدم باید هنر را شغل دیگری بدانم و برای کنکور درس خواندم تا اینکه وارد رشته مدیریت بازرگانی شدم. دانشگاه تهران 1379 وقتی 18 ساله بودم با رتبه 770 به عنوان دستیار کارگردان شروع به ساخت فیلم و تبلیغات کردم. به عنوان اولین و آخرین تجربه بازیگری در سریال موارد ناشناخته به کارگردانی جمال شورجه در سال 1380 در 19 سالگی بازی کردم و دستیار هم بودم.

بیشتر بخوانید  فوری؛ رییس جدید سازمان بورس انتخاب شد+ سوابق

احسان علیخانی

احسان علیخانی فعالیت خود را آغاز کرد

در سال 1383 در 22 سالگی پس از فارغ التحصیلی با معرفی باشگاه مهرورزان به تلویزیون رفت و با اجرای برنامه پسران ایرونی به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. در سال 1383 برنامه صبحگاهی را اجرا کرد تا اینکه در سال 1384 در 23 سالگی در حال اجرای برنامه جزر و مد دیده شد تا اینکه در سال 1386 برنامه ماه عسل را شروع کرد. اولین ماه عسل با ایده و اجرای او در سال 1386 روی آنتن رفت. سال 1986. اما به دلیل مشکلات سلیقه ای این برنامه در سال بعد (۱۳۸۷) به محسن افشانی جوان سپرده شد. علی افشانی در همان هفته اول نشان داد که قادر به مدیریت برنامه نیست و به همین دلیل پس از مدتی علیهانی به عنوان تهیه کننده و مجری به برنامه بازگشت. علی علیهانی در سال 90 به برنامه بازگشت، سال 91، علی ضیا بار دیگر مجری برنامه بود، اما به دلیل عدم موفقیت، ماه عسل به علیهانی پس داده شد و تا پایان برنامه در سال 96 مجری برنامه بود.

احسان علیخانی

در دوران دبیرستان 1.5 سال در تیم نوجوانان پرسپولیس تهران و یک سال در سایپا بازی کرد اما به دلیل شکستگی پا دیگر نتوانست در زمین چمن بازی کند. او سپس به فوتسال و تنیس نیمه حرفه ای روی آورد و حالا یکی از دو آتشه پرسپولیس است که گاهی در استادیوم ها دیده می شود.

احسان علیخانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است، انتشار عکس های مختلف با نام همسرش صحت ندارد و او هنوز تصمیمی برای ازدواج نگرفته است! زندگی شخصی او را بگویید اما بچه طلاق گرفته است. وی سپس در پاسخ به سوال مهمان برنامه که پرسید چرا پدر و مادرت از هم جدا شدند؟ گفت: نفهمیدند.

یکی از جنجالی ترین مهمانان ماه عسل سال 94 الهام عرب بود.

الهام عرب بسیار معروف شد و بعدها منجر به دستگیری او شد و سرانجام در سال 1996 برای ادامه کار مدلینگ به دبی نقل مکان کرد.

احسان علیخانی

دیدگاهتان را بنویسید