حرکات عجیب فریبا نادری در مکانی کاملا عمومی با تیپ سرپوشیده / عجیب بود!


فریبا نادری متولد 1363 بازیگر و کارگردان بازرگانی ایرانی است. فریبا نادری به طور اتفاقی وارد دنیای بازیگری شد، با سریال مروارید سرخ آشنا شد و با سریال گل باران اهالی سینما حساب ویژه ای روی بازی او باز کردند. او جدای از بازیگری، علاقه خاصی به اداره امور منزل به ویژه آشپزی دارد و هر وقت در خانه باشد، وقتش را صرف آشپزی می کند.


جشنواره آتش نشانی فریبا نادری


جشنواره آتش نشانی فریبا نادری


جشنواره آتش نشانی فریبا نادری

در 19 سالگی وقتی دوستش را برای آزمایش بازیگری در این حرفه همراهی کرد، مورد آزمایش و قبولی مسعود رسام (کارگران) قرار گرفت.

پس از مدتی قبولی در کلاس های بازیگری بهروز بقایی شرکت کرد و اولین تجربه بازیگری خود را در سریال مروارید سرخ در سال 1383 به دست آورد.


فریبا نادری

فریبا نادری در سال 1383 در سن 20 سالگی با کارگردان 47 ساله مسعود رسام که اختلاف سنی او به 27 سال رسیده بود وارد رابطه عاشقانه شد.

در نهایت این دو نفر در سال 1385 با هم ازدواج کردند. بعد از آشنایی با مسعود و گذشت زمان احساس کردم که او نسبت به من احساس خاصی دارد، او عاشق من شد و یک روز این را گفت و من درگیر شدم. عشق با او


فریبا نادری

هشت سال پس از درگذشت مسعود رسام، فریب نادری که پیش از این گفته بود با کارگردان ازدواج نمی کند، در سال 1375 با مهرداد طباطبایی، فعال حوزه مواد غذایی ازدواج کرد.

ثمره این زندگی دختری به نام ایرا طباطبایی متولد اسفند 96 است.


فریبا نادری

من مسلمانم، ممکن است در جامعه شبیه یک عرف به نظر بیایم، اما به احکام دینم عمل می کنم، نماز می خوانم و مرجع تقلیدم آیت الله مکارم شیرازی است.

بیشتر بخوانید  جدیدترین پیامهای رسمی و اداری التماس دعا داشتن در شب قدر

من بارها با دفترشان تماس گرفتم تا سوال بپرسم و جواب بگیرم. خمس و زکات از جمله چیزهایی است که همیشه به موقع پرداخت می کنم.

یکی از واجبات زندگی من است، من خیلی عاشق ائمه هستم و آنها را دوست دارم.


فریبا نادری

خانم نادری به همراه همسر دوم و پسر عموی همسرش حالا رستوران دلیجان را تاسیس کرده اند تا مانند سایر همکارانشان از این کار عقب نمانند.


فریبا نادری

من همیشه سعی می کردم با دقت کارها را انتخاب کنم، ترجیح می دادم کمتر مشغول باشم تا به هر کاری بروم، بنابراین عاشق مهارت هایم هستم.


1 دیدگاه دربارهٔ «حرکات عجیب فریبا نادری در مکانی کاملا عمومی با تیپ سرپوشیده / عجیب بود!;

دیدگاهتان را بنویسید