بازیگران فیلم مستاجرین پس از 34 سال!


ستاناری فیلمی کمدی درام به کارگردانی و نویسندگی داریوش مهرجویی محصول سال ۱۳۶۵ است که در سال ۱۳۶۶ اکران عمومی شد و بر اساس نظرسنجی ماهنامه فیلم از بین منتقدان سینما در میان بهترین فیلم‌های تاریخ سینما، پرفروش‌ترین فیلم سال شد.

اکبر عبدی آقاباگر (زاده ۴ شهریور ۱۳۳۹ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران و برنده جایزه درجه یک فرهنگ و هنر است. اکبر عبدی دانشجوی دانشکده هنر و ادبیات صدا و سیما بود.


فیلم استانری / اکبر عبدی

عزت الله انتصامی (زاده ۳۰ خرداد ۱۳۳۰ – درگذشته ۲۶ مرداد ۱۳۹۵) بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون بود که در سینمای ایران به «آقای بازیگر» شهرت داشت. او اولین بازیگر ایرانی بود که برنده جایزه جشنواره بین المللی شد. . انتصامی در سال 1382 به عنوان یکی از چهره های ماندگار ایران انتخاب شد.


 ستاناری فیلم / عزت الله انتظامی

فریماه فرجامی (زاده ۱۶ اردیبهشت ۱۳۱۲) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.


فیلم استاناری / فریماه فرجامی

رضا رویگری (زاده ۵ آذر ۱۳۳۷ در تهران) بازیگر و خواننده تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. او در حرفه نقاشی نیز فعال است و در سال های اخیر آثار خود را در نمایشگاه هایی در ایران و آمریکا به نمایش گذاشته است.


فیلم استاناری / رضا رویگری

فردوز کاویانی (زاده ۳ مهر ۱۳۲۰، کرمان) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی و زرتشتی است. سینما در سال ۱۳۴۹ با فیلم «تجاوز به عنف» به کارگردانی «حمید مصداقی» آغاز شد. وی در سال 1350 در رشته بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد. او همچنین یک سال در کلاس های بازیگری حمید سمندریان شرکت کرد.

بیشتر بخوانید  ورود سامانه بارشی جدید به کشور از جمعه


ستاناری فیلم / فردوفس کاویانی

اکبر حسنی راد معروف به ایرج راد (زاده ۷ اردیبهشت ۱۳۳۳ در بروجرد) بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون از شورای ارزشیابی هنرمندان کشور است. ایرج راد فعالیت خود را از سال های اول دبیرستان با نمایش برای کودکان در سال 1337 آغاز کرد و در سال 1338 دوره بیان و تئاتر را در کلاس مهین دیهیم گذراند. با شاهین سرکیسیان در جلسات و در ادامه فعالیت های نمایشی در کتاب هفته آشنا شوید. اولین نمایش نیمه حرفه ای از سال 1342 با عنوان قرعه کشی تالار وها کچا فرهنگ به کارگردانی کمال الدین شفیع در فروردین 1387 به عنوان مدیر تئاتر انتخاب شد.


ستانری فیلم / ایرج راد

منیژه (نیاز) سلیمی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. او در سال 1987 به کانادا مهاجرت کرد.


ستاناری فیلم / منیژه سلیمی

حسین سرشار (زاده ۲۲ خرداد ۱۳۱۳ – درگذشته ۲۰ فروردین ۱۳۷۴) خواننده ایرانی اپرا (درام باریتون)، نوازنده، بدلکار و بازیگر ایرانی بود. او در اپراها و تئاترهای ایرانی و ایتالیایی اجرا داشته است و پس از انقلاب و تعطیلی اپرا به بازی و دوبله در سینمای ایران پرداخت. او در 60 سالگی درگذشت. داستان های مختلفی در مورد مرگ او وجود دارد.


فیلم مستاجران / حسین سرشار

حسن طهمورسونیا معروف به سیاوش طهمور (زاده ۴ اسفند ۱۳۲۷) بازیگر و هنرمند ایرانی در عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون است.


فیلم استانی / سیاوش طهمورث


دیدگاهتان را بنویسید