مرگ دلخراش همسر ملایری بر اثر آتش سوزی عمدی همسرش / جزئیات



به گزارش سلام نوح به نقل از ایسنا، فرمانده پلیس مالایی با بیان اینکه هوشیاری پلیس مالایی راز قتل همسرش را فاش کرد، گفت: پلیس آگاهی با حضور ماموران پلیس، آتش نشانی و آمبولانس ها.

سرهنگ احمد ساکی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران پلیس آگاهی مشخص شد دو نفر به علت نامعلومی از محل آتش سوزی به دلیل سوختگی به بیمارستان اعزام شدند.

وی بیان کرد: با بررسی دقیق و علمی صحنه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد که این دو مرد متاهل با یکدیگر نزاع های خانوادگی داشتند که در نتیجه این اختلافات با تحقیقات فنی و علمی یک شوهر شناسایی شد. او عمدا خانه و همسرش را آتش زد.

ساکی ادامه داد: بر اثر این آتش سوزی همسرش دچار سوختگی شدید شد و به بیمارستان همدان و از آنجا به تهران منتقل شد. متاسفانه علیرغم اقدامات پزشکی در بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد. “بابا

فرمانده انتظامی ملایر افزود: در این رابطه همسر وی به دلیل سوختگی سطحی از بیمارستان مرخص شد و پلیس وی را به عنوان قاتل دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داد.

وی افزود: برای جلوگیری از وقوع چنین فجایع جبران ناپذیری در زندگی مشترک، به خانواده ها توصیه می شود به عنوان دوستان امانتدار، اقدامات احتیاطی و پیشگیرانه را انجام دهند و برای در نظر گرفتن ویژگی ها توصیه هایی داشته باشند. و آموزش مهارت های مدیریت خشم و پرهیز از هرگونه تصمیم گیری در هنگام بروز خشم به دلیل تکرار چنین حوادث تلخی در پیشگیری از زندگی آنهاست.

بیشتر بخوانید  5 نمونه از بهترین جاذبه‌های توریستی قطر + عکس

ساکی در قسمت دوم با بیان اینکه در چهار روز گذشته با تلاش پلیس مالایی تعداد جرایم 9 درصد کاهش و تعداد تصادفات منجر به فوت صفر شد، گفت:

فرمانده انتظامی ملایر گفت: با تلاش پلیس برای اجرای طرح چهار روزه امنیتی نوروزی و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 46 درصد افزایش کشف جرم و 63 درصد در دستگیری سارقان 71 درصد افزایش داشته ایم. کاهش 100 درصدی درگیری های شخصی و کاهش 100 درصدی درگیری های دسته جمعی، افزایش 200 درصدی دستگیری قاچاقچیان، افزایش 100 درصدی کشف سیگار قاچاق، کاهش 100 درصدی جرایم سایبری و افزایش 100 درصدی کشف قتل و دستگیری قاتل

دیدگاهتان را بنویسید