ماجرای خاص ترلان پروانه باعث سردرگمی پیمان یمشیدی شد!


ترلان پروانه (زادهٔ ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز) بازیگر ایرانی است. ترلان پروانه برای بازی در فیلم «آهوی سفید» برنده «پروانه طلایی» بهترین نقش زن از جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان شد. (1390).

پدرش مهندس و مادرش پاریس فروغی خانه دار علاقه مند به بازیگری است و تنها یک نام دارد عرفان که 2.5 سال از او بزرگتر است.

اولین بار در سال 2001 در 3 سالگی زنی مرا در فرودگاه دید و به مادرم پیشنهاد بازی در یک تیزر تبلیغاتی را داد که مادرم با علاقه پذیرفت.

علاقه به این دلیل که مادرم قبل از ازدواج دانشجوی هنر در تئاتر بود.


پروانه ترلانی

ترلان در طول 7 ماه تبلیغات خود در 114 تیزر جلوی دوربین رفت تا اینکه به برنامه های آموزشی جام جم و شبکه یک دعوت شد. سرانجام در سال 1383 در شش سالگی با «101 راه تحقیر پدر و مادرش» جلوی دوربین ها رفت و سپس در جایزه بزرگ مهران مدیری بازی کرد.


پروانه ترلانی

برای پیشبرد حرفه بازیگری سخت تلاش کردم و هنرها و صنایع مختلف از جمله بیان، زبان بدن، موسیقی، هنرهای رزمی و سوارکاری را آموختم. البته تمام آن تلاش ها برای یادگیری در حالی بود که مدرسه همیشه همراه من بود.


پروانه ترلانی

شایعه ازدواج ترلان پروانه و ارسلان قاسمی از سال ها کار این دو نفر شروع شد که همیشه با واکنش تند مادر ترلان مواجه می شد. در سال های اخیر رابطه ترلان پروانه با سعید عزت اللهی (فوتبالیست) برای همگان مشخص شده است اما عزت اللهی عدم تفاهم را دلیل این جدایی می داند.

بیشتر بخوانید  صدور پیامک 1


پروانه ترلانی

ترلان پروانه بازیگر سرشناس سینمای ایران یکی از نقش های اصلی فیلم آلفازار را بازی می کند.

ترلان بازیگری را از کودکی آغاز کرد و یکی از متنوع ترین نقش ها را در دوران بازیگری خود در «علفزار» تجربه کرد.

فیلم مرتع به تهیه کنندگی بهرام رادان به کارگردانی کاظم دانشی یکی از پرمخاطب ترین فیلم های این دوره از جشنواره فجر و در بین 5 فیلم برتر مورد توجه مردم قرار دارد.

ترلان پروانه، کاظم دانشی و رویا جاویدنیا.



دیدگاهتان را بنویسید