تیپ باورنکردنی همسر سابق شهاب حسینی در کنار مجری معروف مرد در آمریکا!


پریشر قنبری متولد 1359 است و در سال 1374 در سن پانزده سالگی با شهاب حسینی بازیگر خوب ما ازدواج کرد.

ماجرای ازدواج پریشر قنبری و شهاب حسینی هم به شهاب حسینی (22 ساله) برمی گردد که در تئاتر دانشگاه تهران با بچه ها کار می کرد و بعد از دیدن پریچهرا قنبری و صحبت رسمی با خانواده ها، بعد از سه چهار ازدواج کرد. آنها تصمیم گرفتند در زندگی مشترک مستقل شوند، پس از سه سال ازدواج کردند و زندگی را آغاز کردند.


برزو آرمند به همراه همسر و فرزندش به همراه پریشر قنبری (همسر سابق شهاب حسینی) و احسان کرمی در آمریکا.

پریشهر قنبری در تمام این سال ها تلاش کرده همسرش را دنبال کند و از او حمایت کند و او را لحظه ای تنها نگذارد. پریچهر قنبری و شهاب حسینی یک کافه در لواسان دارند که توسط پریچهر اداره می شود.

اما برای مدتی ندیدن این زوج جذاب در کنار هم باعث شد شایعات و احادیثی مبنی بر جدایی آنها منتشر شود و برخی از پست های پریچهر قنبری در اینستاگرام به این شایعه دامن زد.

پریچهر قنبری عنوان این پست را نوشت:

چقدر از دیدن کارتون ها لذت بردیم
🤩😊👌🏼💎🎭 .
دوستانی که در سانفرانسیسکو و سان خوزه زندگی می کنند
یکشنبه، 27 فوریه در تالار شهر ردوود
این اثر جذاب را حتما ببینید


تیپ باورنکردنی همسر سابق شهاب حسینی در کنار مجری معروف مرد در آمریکا!

احسان کرمی پس از دیدن پست ویدئویی پریچهر قنبری روی عکس و کپشن جو نوشت:


تیپ باورنکردنی همسر سابق شهاب حسینی در کنار مجری معروف مرد در آمریکا!

پریشر قنبری همسر شهاب حسینی ظاهر و چهره بسیار جذابی دارد و شغل اصلی او گوشت کاری است و برندهای معروفی را به نام خود ثبت کرده است.

شهاب حسینی و همسرش قبل از انتشار خبر طلاق سکوت کردند و اعلام کردند که تاج تنها دلیلی است که دیگر همدیگر را با هم نمی بینند و همین باعث ایجاد چنین شایعاتی شده است.

بیشتر بخوانید  سری جدید استاتوس های عاشقانه فیس بوک


پریشر قنبری همسر شهاب حسینی ظاهر و چهره بسیار جذابی دارد و شغل اصلی او گوشت کاری است و برندهای معروفی را به نام خود ثبت کرده است.  شهاب حسینی و همسرش قبل از انتشار خبر طلاق سکوت کردند و اعلام کردند که تاج تنها دلیلی است که یکدیگر را با هم نمی بینند و همین موضوع باعث ایجاد چنین شایعاتی شد.  این زوج با انتشار عکسی از برزا ارجمند در آمریکا در کنار همسر و فرزندش در کنار پریشر قنبری و احسان کرمی هیچ واکنشی نشان ندادند و طلاق را تکذیب یا تایید نکردند.

این زوج با انتشار عکسی از برزا ارجمند در آمریکا در کنار همسر و فرزندش در کنار پریشر قنبری و احسان کرمی هیچ واکنشی نشان ندادند و طلاق را تکذیب یا تایید نکردند.


دیدگاهتان را بنویسید