سیتروئن با برند لوکس DS به آمریکا بازمی گردد


روابط خریداران آمریکایی با خودروهای فرانسوی هرگز گرم و دوستانه نبوده است. سیتروئن، پژو و رنو از این بازار خداحافظی کرده اند و البته بهتر است بگوییم عقب رانده شده اند.

اما بازار پررونق ایالات متحده یک رویا و فرصتی بزرگ برای شرکت هایی است که می خواهند مشتریان را از رکود منحرف کنند.

سیتروئن ds 21 pallas 1966

سیتروئن ds 21 pallas 1966

سیتروئن با ترک ایالات متحده در اوایل دهه 1970، می خواهد شانس خود را دوباره در ظاهری جدید با برند لوکس خود DS امتحان کند. البته این بازگشت تا سال 2020 اتفاق نخواهد افتاد.

نسخه محدود مسابقه ای سیتروئن ds3 2013

نسخه محدود مسابقه ای سیتروئن ds3 2013

برند DS اکنون مستقل است و دیگر به برند سیتروئن وابسته نیست.

سیتروئن با برند لوکس DS به آمریکا بازمی گردد

نسخه محدود مسابقه ای سیتروئن ds3 2013

نسخه محدود مسابقه ای سیتروئن ds3 2013

در حال حاضر DS با هاچ بک DS3 سایز متوسط ​​و DS4 جمع و جور در اروپا حضور دارد که رقیب آئودی A3 است و همچنین یک کراس اوور سبک وزن با هاچ بک بزرگ و سدان DS5 است.

آخرین محصول DS در نمایشگاه خودرو پاریس، خودروی مفهومی Divine بود. خودرویی که یک هاچ بک لوکس و متفاوت را برای آینده به نمایش می گذارد.

یکی از شگفتی های این خودرو شیشه عقب آن است که به طور کامل توسط پنل های لوزی شکل مسدود شده و نمای عقب را کاملا مسدود می کند و به ناچار از دوربین دید عقب استفاده می کند.

مفهوم الهی سیتروئن دی اس

مفهوم الهی سیتروئن دی اس

درب این خودرو از نکات جالب آن است. باز شدن درب به روشی کاملا متفاوت و شاید فانتزی که درب جلو به صورت قیچی باز می شود و درب خود بسته عقب روی لولای عقب چشم را کور می کند.

مفهوم الهی سیتروئن دی اس

مفهوم الهی سیتروئن دی اس

بیشتر بخوانید  چه کسی به صورت زین‌العابدین خرم سیلی زد ؟

در داخل کابین، طراحی و کیفیت برتر و مدرن حرف اول را می زند. کابین دارای طراحی شیک پاریسی است که متعلق به آینده است و طبق معمول، DS پر از الماس و خطوطی به شکل الماس، فیبر کربن یا چرم یا ابریشم و جواهرات است.

مفهوم الهی سیتروئن دی اس

سیitroen DS مفهوم الهی

جالب ترین قسمت این خودرو قدرت فنی آن است که توسط یک موتور 1.6 لیتری مشترک بین PSA و BMW با قدرت 267 اسب بخار استفاده می شود.

مفهوم الهی سیتروئن دی اس

مفهوم الهی سیتروئن دی اس

در نهایت این سوال پیش می آید که آیا سیتروئن می تواند با چنین طراحی دل مشتریان آمریکایی را نرم کند؟


دیدگاهتان را بنویسید