همه افراد چقدر به خواب نیاز دارند؟


همه افراد چقدر به خواب نیاز دارند؟

همه افراد چقدر به خواب نیاز دارند؟

خواب همه ما به آن نیاز داریم و همه به آن نیاز داریم، اما در سال های مختلف متفاوت است.

زنان حامله آنها به دلیل فشارهایی که متحمل می شوند باید بیشتر بخوابند.بهترین راه برای خوابیدن زن باردار باید به پهلوی چپ بخوابد.

خواب ضد استرس است و به نظر آنها از آنجایی که خواب یک بار ظهر و یک بار در شب جزء روند عادی بزرگسالان است، با چند دقیقه استراحت در وسط روز می توانید ساعت بدن خود را تنظیم کنید و استراحت کنید.

همه افراد چقدر به خواب نیاز دارند؟

محققان ثابت کرده اند که افرادی که حدود ساعت 7 صبح خواب معمولا ساعت 2 بعد از ظهر از خواب بیدار می شود. خواب آلودگی البته اگر ناهار بخورید، احساس سریع‌تری می‌کنند و باعث می‌شوند خواب شدیدتری داشته باشید.

محققان همچنین دریافتند زنانی که در آن می‌خوابیدند روز و شب کمتر از پنج ساعت، دو و نیم برابر بیشتر از زنانی که هفت ساعت می‌خوابند، در معرض ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی هستند.

نرخ کوتاه خواب 24 ساعته با افزایش خطر ابتلا به آنژین صدری همراه است و از سوی دیگر، خواب شبانه روزی طولانی با افزایش خطر حمله قلبی و سکته مغزی مرتبط است.

همه افراد چقدر به خواب نیاز دارند؟

نوزادان آنها بین 16 تا 18 ساعت در روز می خوابند. کودکان پیش دبستانی باید بین ساعت 10 تا 12 بخوابند. کودکان و نوجوانان در سنین مدرسه حداقل به 9 ساعت خواب نیاز دارند تا بتوانند یک استراحت شبانه خوب داشته باشند. برای بیشتر بزرگسالان، 7 تا 8 ساعت به نظر می رسد خواب این بهترین میزان خواب است، اما برای برخی افراد، 5 یا 10 ساعت خواب ممکن است کافی باشد.

بیشتر بخوانید  آیا عوارض خوابیدن با شکم پر را میدانید؟

بخواب تا یادت بیاد و عملکرد بدن بسیار مهم است، پس در مورد آن شوخی نکنید و سعی کنید به طور منظم بخوابید.

ترجمه شده توسط مجله تشویق
نرگس زارعی


دیدگاهتان را بنویسید