امن ترین استان کشور در سال 1400 کدام استان بوده است؟



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، محسن منصوری در رزمایش نوروزی 1401 نیروی انتظامی که صبح امروز در میدان آزادی تهران برگزار شد، گفت: امروز که امنیت منطقه را تحلیل می کنید، می بینید که همه جای منطقه ناامنی است. ” ناامنی هایی که در برخی کشورهای همسایه می بینیم و اتفاقاتی که در این کشورها می افتد که به هیچ وجه شبیه کشور خود نمی بینیم.

وی با بیان اینکه امروز در امنیت کامل به سر می بریم، اظهار کرد: استان تهران در سال 1400 یکی از امن ترین استان های کشور و منطقه از نظر شاخص های امنیتی بود؛ در حالی که این استان در سال 1380 یکی از امن ترین استان های کشور و منطقه بود. از مقامی که با تلاش و تعهد نیروی انتظامی در سراسر کشور به دست آمد از این عزیزان کمال تشکر را داریم.

منصوری ادامه داد: در این ایام نوروز که همه در کنار خانواده و عزیزانشان هستند و همه فکر و ذکرشان آرامش و سفر و… است، پلیس فکر و ذکر مردم می کند و آرامش و امنیت آنها در راه است. امروز این نیروها آماده هستند و امنیت را در شهر برقرار کرده اند.

استاندار تهران نیز امنیت ایجاد شده در تهران را حاصل حضور کارشناسان بزرگ راهبردی و دستورات فرمانده معظم کل قوا عنوان کرد و گفت: دومین مولفه امنیت، حضور مردم در این صحنه است. مردم خود را مسئول حفظ و حفظ امنیت می دانند و باید مراقب باشیم که مردم در تامین امنیت مشارکت داشته باشند.

بیشتر بخوانید  تصویری هولناک از صف آمبولانس ها بیماران کرونایی در اصفهان -

استاندار تهران با بیان اینکه مولفه سوم امنیت شهدا هستند، گفت: شاهد افرادی هستیم که با نام لشکر گائب به یاری حافظان امنیت می آیند. هر هفته شاهد شهادت نیروهای انتظامی هستیم که جان خود را برای امنیت کشور فدا می کنند.

وی همچنین به تجهیزات پلیس اشاره کرد و گفت: امروزه تجهیزات بسیاری از پلیس و نیروهای مسلح کشورهای مختلف ممکن است بهتر و بیشتر از تجهیزات نیروهای ما باشد، اما آنچه که نیروهای ما را از نیروهای نظامی سایر کشورها متمایز می کند، آنهاست. وفاداری روش. “

استاندار تهران با بیان اینکه پلیس کشورمان با دقت کار می کند، تصریح کرد: از این رو پلیس اقدامات خود را براساس بصیرت، بصیرت و خلق عملیات انجام می دهد و هیچ اقدام کورکورانه ای از سوی ارتش و نیروی انتظامی ندیده ایم. کشور ما.” نیروها».

منصوری با بیان اینکه پلیس طبق برنامه عمل می کند، افزود: پلیس فراتر از توان خود عمل می کند، ناجا فراتر از امکانات لجستیکی و مادی خود عمل می کند و این به دلیل ایمان است.

به گفته منصوری، امروز مردم به پلیس اعتماد کامل دارند و آن را با چشم و گوش خود در نظر می گیرند. این اعتماد باعث ایجاد سرمایه اجتماعی برای کشور شد که به نوبه خود امنیت مردم را تامین کرد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید