آلو آلو من بازیگران جوجوام پس از 27 سال!


پیرزن مصمم است گردنبند معروف به “آینه جادو” را به نوه اش بدهد، اما دختر طرد شده او و همچنین پسرش که نمی خواهند این اتفاق بیفتد، تصمیم می گیرند با کمک آنها گردنبند را بدزدند. دو دزد (جهانگیر و عبدالله). دزدها در هنگام فرار سوار ماشینی صمیمی (عروسک ساز نمایش کودکانه) می شوند و در خانه پیرزن می مانند و صحنه را ترک می کنند در حالی که عروسک های جوجو و میو در ماشین هستند.

مهتاب نصیرپور در سال 1344 در کازرون به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در سال 1371 است. مهتاب نصیرپور بازیگری در تئاتر را از سال 1365 با نمایش «حادثه صبح پاییزی» آغاز کرد و از سال 1370 با فیلم مسافران بازی در سینما را آغاز کرد. کار او در تلویزیون از سال 1989 آغاز شد. پس از آن در دانشگاه آزاد اسلامی به تدریس بازیگری پرداخت


الو الو من جوجوام / مهتاب نصیرپور

عادل بزدوده (زاده ۱۳۳۵ در تهران) نویسنده، عروسک‌باز و عروسک‌ساز ایرانی است. وی فارغ التحصیل رشته نمایش عروسکی از دانشکده هنرهای دراماتیک دانشگاه هنر تهران است. او همچنین یکی از عروسک های زیزی گولو است.

از کارهای ناتمام می توان به ساخت عروسک های پسر عمو، زی زی گولو، شهر موش ها، خانه مادربزرگ و اوه اوه جوجوام اشاره کرد.


الو الو من من جوجوام / عادل بزوده

میرمهدی هاشمی گرمزی در ۱۶ آذر ۱۳۲۷ در لنگرود به دنیا آمد. وی همسر گلاب آدینه پدر نورا هاشمی و برادر ناصر هاشمی کارگردان و بازیگر سینما می باشد. وی در سال ۱۳۵۲ در رشته هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد. او در سال ۱۳۴۸ با تشکیل گروه تئاتر «پیاده» در کنار داریوش فرهنگ به عنوان بازیگر شروع به فعالیت در تئاتر کرد.

بیشتر بخوانید  درخشش فاسیحه سلطانی در سینمای هالیوود!


الو الو من جوجوام / مهدی هاشمی

حسن رضایی (زاده ۱۳۱۸ در ملایر) بازیگر و بدلکار سینمای ایران است. او در 150 فیلم ایرانی بازی کرده است. او دو بار برای فیلم‌های شبح عقرب (۱۳۶۵) و آبادانی‌ها (۱۳۷۰) به کارگردانی کیانوش عیاری، نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر شده است. بازیگری را با بازی در دو سه سکانس محدود از فیلم پیمان دوستی (1338) به کارگردانی مهدی رئیس فیروز آغاز کرد.


حال شما خوب است

کیومرث ملک مطیعی در 13 آذر 1340 در بندرانزلی به دنیا آمد و در رشته کارگردانی و بازیگری در دانشگاه تحصیل کرد. بازیگری در تئاتر را از سال ۱۳۴۷ در رشت و در سینما از سال ۱۳۵۰ آغاز کرد. او پدر کامران، کیوان و کتاجون ملک مطیعی است. از وی دو نوه به نام‌های کیانا (بازیگر تئاتر) و داریا ملک مطیعی (مدل و پخش کننده) به یادگار مانده است. ملک مطیعی ساعت 14:50 روز 21 فروردین 1389 بر اثر سکته قلبی در بیمارستان شریعتی تهران درگذشت. آثار هنری بهشت ​​زهرا در تهران به خاک سپرده شد. وی مدتی است که به دلیل مشکلات گوارشی در همین بیمارستان بستری بوده است

جهانگیر فروهر (زاده ۲۳ خرداد ۱۲۹۵ در تهران – درگذشته ۱۵ آبان ۱۳۷۶ در تهران) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران بود.

جهانگیر فروهر تاکنون در بیش از 100 فیلم، 30 سریال و چندین نمایش بازی کرده است و از فیلم های مهمی که در آنها بازی کرده است، سوتدلان و مسافر را می توان نام برد.
لیلا فروهر خواننده ایرانی مقیم لس آنجلس دختر وی است که با او در چند فیلم از جمله گل خشخاش، رابطه جوان و شب آفتابی به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید  تاپ تون 18 آگوست


الو الو من جوجوام / کیومرث ملک مطیعی


مهری ودادیان (زاده ۲ خرداد ۱۳۸۹ در تهران – درگذشته ۹ اسفند ۱۳۸۹ در تهران) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی بود. وی در سن 74 سالگی در بیمارستان سجاد واقع در میدان فاطمی تهران درگذشت و پیکرش از مقابل خانه سینما در تهران به خاک سپرده شد.

فاروهولکا هوسمند با نام اصلی فاروهولکا پورسول (16 مارس 2009 – 13 ژوئیه 2009) بازیگر کهنه کار تئاتر، سینما و تلویزیون بود. فرحولکا هومند سابقه حضور در بیش از 70 فیلم را در کارنامه دارد که از جمله آنها می توان به شب قوزی (فرخ غفاری)، خواستگار (علی خاتمی)، کلاغ (بهرام بیضایی) و مجموعه فیلم های صمد اشاره کرد. بازی در تئاتر را از سال 1324 تا 1335 در گیلان و سپس تا سال 1342 در تهران آغاز کرد و از سال 1336 با بازی در نقش کوتاهی در نردبان ترقی با همکاری پرویس حتیبی بازی در سینما را آغاز کرد. وی در ۲۲ تیر ۱۳۸۸ پس از ۳۲ روز بستری شدن در بیمارستان دار فانی را وداع گفت


الو الو من جوجوام / مهری ودادیان

مریم سعادت (زاده ۱۳۳۷ در تهران) بازیگر و عروسک ایرانی است.


الو الو من جوجوام / مریم سعادت

ارژنگ امیرفضلی (زاده ۱۳۴۹) بازیگر و کارگردان ایرانی است. او فرزند حسین امیرفضلی بازیگر و کارگردان قدیمی ایرانی است.

ارژنگ امیرفضلی فعالیت هنری خود را در تئاتر از سال 1367 با نمایش تجربی درباره مسلم بن عقیل به کارگردانی محمود عزیزی آغاز کرد و فعالیت خود را در تلویزیون با برنامه «نوروز 72» به کارگردانی داریوش کاردان با بازی مهران مدیری و حمید لولایی آغاز کرد. او علاوه بر بازیگری در سینما، تلویزیون و تئاتر، کارگردانی چندین مجموعه تلویزیونی را نیز در کارنامه خود دارد. امیر فضلی را بیشتر به عنوان کمدین می شناسند.

بیشتر بخوانید  سیزده اس ام اس جدید در سال 93

از شاخص ترین آثار او می توان به «الو علو من جوجوم» (مرضیه برومند)، «جنگجوی پیروز» (مجتبی راعی)، «جام مقدس» (مرضیه برومند) اشاره کرد.


الو الو من جوجوام / ارژنگ امیرفضلی

رقیه چهره آزاد با نام اصلی رقیه فخرالملوک توکلی (زاده ۱۲۸۶ – درگذشته ۱ دی ۱۳۷۳) بازیگر سینمای ایران بود. او همچنین مادربزرگ افسانه چهره آزاد است. همچنین سیمرگ بلورین برای بازی در فیلم مادر در 81 سالگی و در هشتمین جشنواره فیلم فجر جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کرد. او مسن ترین بازیگری بود که در آن زمان برنده جایزه شد. او در طول زندگی هنری خود در آثار مختلفی به ایفای نقش پرداخت که می توان به طوفان جان، سوزان، دستکش سفید، پریحهر، میراث، مادر، عروس، معشوق، سلام! سلام! من جوجوام هستم و تهران به زمان های جدید اشاره کرد. چهره آزاد همچنین در سریال های تلویزیونی چون زیبا آرایشگر، هزاردستان و مزد طرح بازی کرده است. در زمان درگذشت رقیه چهره آزاد; این روزنامه در تیتر خود به نقش غلامرضا (اکبر عبدی) در این فیلم اشاره کرده است: «مادر مرد. «به همین دلیل است.

فهیمه راستکار (زاده ۲۹ اسفند ۱۳۹۱ – درگذشته ۲ آذر ۱۳۹۱) دوبلور ایرانی و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بود. فهیمه راستکار روز پنجشنبه 2 آذر 1391 پس از مدت ها بیماری آلزایمر در سن 78 سالگی در منزل شخصی خود درگذشت و پیکرش روز جمعه 2 آذرماه در بهشت ​​سکینه کرج به خاک سپرده شد.


فیلم آلو علو من جوجوم / رقیه چهره آزاد


دیدگاهتان را بنویسید