ناتاشا بست در کنار ثروتمندترین مرد جهان!


به گزارش دیلی میل، ایلان ماسک، کارآفرین 50 ساله و مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس که پنج ماه پیش از دوست دخترش گریمز جدا شد، اکنون با ناتاشا بست رابطه دارد. ناتاشا بست بازیگر 27 ساله استرالیایی است. در روزهای اخیر تصاویری از پیاده شدن این زوج از هواپیمای شخصی 50 میلیون و 50 میلیونی ایلان ماسک منتشر شده است.


کارآفرین / ایلان ماسک

ایلان ریو ماسک (28 ژوئن 1971) یک کارآفرین و تاجر مشهور است. او بنیانگذار، مدیر عامل و مهندس ارشد SpaceX است. سرمایه گذار، مدیر عامل و طراح محصول تسلا، من. بنیانگذار De Boering; او یکی از بنیانگذاران Nevralink و OpenAi است. ماسک با ثروت خالص حدود 270 میلیارد دلار از دسامبر 2021 ثروتمندترین فرد جهان بود.


کارآفرین / ایلان ماسک

ایلان ریو ماسک در 28 ژوئن 1971 در پرتوریا، آفریقای جنوبی به دنیا آمد. او بزرگترین فرزند یک خانواده پنج نفره بود. پدرش، ارول ماسک، در آفریقای جنوبی به دنیا آمد و در انگلستان بزرگ شد، و مهندس و مادر انگلیسی-کانادایی او، می ماسک، متخصص تغذیه و مدل بود. او یک برادر کوچکتر به نام کیمبال ماسک (متولد 1972) و یک خواهر کوچکتر به نام توسکا ماسک (متولد 1974) دارد. ایلان ماسک دوران کودکی خود را در آفریقای جنوبی گذراند. ماسک 10 ساله بود که والدینش از هم جدا شدند و ایلان اغلب با پدرش در آفریقای جنوبی زندگی می کرد.

در سن 10 سالگی اولین کامپیوتر خود را به نام Commodore VC-20 خرید. ایلان به برنامه نویسی علاقه مند شد و من شروع به یادگیری برنامه نویسی کردم.

او در سن 12 سالگی از فروش یک بازی ویدئویی که شخصاً توسط Blastar طراحی شده بود، 500 دلار به دست آورد. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان ماسک، تصمیم گرفت بدون حمایت خانواده به ایالات متحده مهاجرت کند.

بیشتر بخوانید  از سریال بیستم متنفرم


کارآفرین / ایلان ماسک

ایلان ماسک در سال 1989 از طریق پسرعموهای مادرش به کانادا نقل مکان کرد. او پس از دریافت تابعیت کانادا به مونترال نقل مکان کرد. در ابتدا به هر شغل کم درآمدی راضی بود و کار می کرد و نزدیک به یک سال با فقر دست و پنجه نرم می کرد. در 19 سالگی در دانشگاه کوئینز در کینگستون، انتاریو پذیرفته شد. در سال 2000، او با همسر آینده خود، جاستین ماسک، نویسنده ای با استعداد آشنا شد. حاصل ازدواج ایلان با این فرد 5 پسر (دوقلو و سه قلو) به نام های دامیان، گریفین، خاویر، ساکون و کای بود. ایلان در واقع شش پسر داشت، اما یکی از آنها در کودکی بر اثر بیماری درگذشت. اما رابطه ایلان با جاستین پس از هشت سال از هم پاشید (2008) و در سال 2010 برای دومین بار با یک هنرپیشه بریتانیایی به نام طلاالله رایلی ازدواج کرد. اما این بار پس از 4 سال زندگی با او، در سال 2014 از همسرش جدا شد.

ایلان ماسک به مدت دو سال در انتاریو تحصیل کرد و پس از آن سرانجام در سال 1992 به آرزویش رسید و به ایالات متحده نقل مکان کرد. در واقع او پس از دریافت بورسیه تحصیلی از دانشگاه پنسیلوانیا توانست زندگی خود را در آمریکا آغاز کند. او مدرک فیزیک گرفت، اما سال بعد تصمیم گرفت در رشته اقتصاد از دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا فارغ التحصیل شود.


کارآفرین / ایلان ماسک

گریمز (زاده 17 مارس 1988) یک نوازنده، ترانه سرا و شریک ایلان ماسک (2018-2021) کانادایی است.


کارآفرین / ایلان ماسک


دیدگاهتان را بنویسید