با این ترکیب فوق العاده کبد چرب و بیماری آلزایمر را درمان کنید



به گزارش سلام نو به نقل از شفا آنلاین: زردچوبه گیاهی فراموش می شود; گیاهی که فواید کامل آن به عنوان ادویه رنگ خوراکی به آشپزخانه محدود می شود و شاید هیچکس نداند که این گیاه زرد رنگ دنیایی از خواص را در خود پنهان کرده و برای درمان ده ها بیماری به کار می رود. دکتر ابراهیمی، متخصص و درمانگر طب سنتی، ترکیبی از دستور العمل های مبتنی بر زردچوبه را برای حل مشکلات جسمانی پیشنهاد می کند.

زردچوبه برای درمان کبد چرب استفاده می شود. افراد مبتلا به کبد چرب می توانند زردچوبه را داخل کپسول بریزند و بعد از غذا بخورند یا زردچوبه را با عسل مخلوط کرده و هفته ای چند بار استفاده کنند. البته به یاد داشته باشید که قبل از خوددرمانی با این گیاه دارویی، حتما با مزاج خود آشنا شوید. برای مثال اگر مزاج گرم و خشک دارید برای درمان کبد چرب سراغ زردچوبه نروید زیرا مصرف زردچوبه به روشی که در بالا گفته شد باعث کهیر یا استفراغ در افراد با مزاج گرم و خشک می شود. البته درمانگران عامیانه هرگز توصیه نمی کنند که افراد طبع گرم مصرف این گیاه را قطع کنند، اما این افراد نباید در درمان بیماری ها زیاد به آن اعتماد کنند. زیرا می تواند برای آنها اثر معکوس داشته باشد.

عسل و زردچوبه برای درمان بیماری آلزایمر

بیماری آلزایمر یک بیماری سرد و خشک است و مصرف غذاهای گرم مانند زردچوبه می تواند در درمان یا کند کردن پیشرفت بیماری مفید باشد. زردچوبه حاوی ویتامین هایی است که به تقویت حافظه کمک می کند. مصرف با عسل بسیار موثر است زیرا مزاج گرم تری دارد. بنابراین، اگر از بیماری آلزایمر می ترسید، می توانید دو یا سه بار در هفته مخلوط زردچوبه و عسل بنوشید. البته توصیه می کنیم گیاه زردچوبه را در عطاری ها خریداری کنید.

بیشتر بخوانید  یک فیلم / بازیکن فوتسال ایرانی با خشمگین در وب سایت فیفا مورد اصابت گلوله قرار گرفت

دیدگاهتان را بنویسید