قرارداد خواننده بزرگ آمریکایی همه را شوکه کرد!


بریتنی اسپیرز ستاره 40 ساله موسیقی در سال های اخیر حاشیه های زیادی در زندگی شخصی خود داشته و مدتی است که از دغدغه های پدرش رها شده و قصد دارد دفتر خاطرات خود را منتشر کند. بر اساس گزارش ها، بریتنی اسپیرز کار بزرگی به ارزش 15 میلیون دلار با انتشارات Simon & Schuster انجام داد تا تمام خاطرات حرفه ای و زندگی شخصی خود را در یک کتاب منتشر کند.


خواننده آمریکایی / بریتنی اسپیرز

بریتنی جین اسپیرز (زاده ۲ دسامبر ۱۹۸۱) خواننده، ترانه سرا و بازیگر آمریکایی است. او بیشتر به خاطر تأثیرش بر احیای موسیقی پاپ نوجوانان در اواخر دهه 1990 و 2000 شناخته شده است. اسپیرز پس از حضور در صحنه و سریال های تلویزیونی در سال 1997 در سن پانزده سالگی با Jaio Records قرارداد بست. دو آلبوم اول استودیویی او، … بابی روزی روزگاری (1999) و اوه! این دو آلبوم به یکی از پرفروش ترین آلبوم های جهان تبدیل شدند و اسپیرز موفق ترین هنرمند جوان تاریخ بود. او همچنین به عنوان “شاهزاده پاپ” شناخته می شود.


خواننده آمریکایی / بریتنی اسپیرز

برای دو آلبوم استودیویی بعدی‌اش، بریتنی (2001) و درون محدوده (2003)، اسپیرز مضامین و زیبایی‌شناسی بیشتری برای بزرگسالان و تحریک‌آمیز به خود گرفت و سپس در Crossroads (2002) بازی کرد. او پنجمین آلبوم استودیویی خود را با نام Blackout (2007) تولید کرد که اغلب از آن به عنوان بهترین اثر اسپیرز یاد می شود. تبلیغات برای آلبوم به دلیل مبارزات شخصی اسپیرز در آن زمان محدود بود، زمانی که بسیار عمومی شد و بعداً با اکراه حمایت مالی شد. از آن زمان، او آلبوم های موفق Circus (2008) و The Charming Woman (2011) را منتشر کرد که آلبوم دوم آن موفقیت زیادی در ایالات متحده داشت. در سال 2013، اسپیرز کنسرت اقامتی چهار ساله خود را با نام بریتنی: قطعه ای از من در هتل و کازینو هالیوود پلنت در لاس وگاس برای تبلیغ دو آلبوم استودیویی بعدی خود، بریتنی جین (2013) و گلوری (2016) اجرا کرد. در سال 2019، نبرد قانونی اسپیرز برای برتری آشکار شد که منجر به #جنبش آزادی بریتنی شد.[۲] در سال 2021، سوابق عمومی اسپیرز نشان داد که او تیم مدیریت و خانواده خود را به سوء استفاده از اموالش متهم کرد و خواستار فسخ قرارداد شد.

بیشتر بخوانید  زندگی خصوصی بهاره کیان افشار از کودکی تا ازدواج و بازیگر شدن

اسپیرز توسط مجله بیلبورد به عنوان هشتمین هنرمند برتر دهه 2000 انتخاب شد. جهان است. اسپیرز چهارمین هنرمند پرفروش آلبوم زن در ایالات متحده در طول دوره نیلسن سانداسک و همچنین در طول دهه 2000 بود که بیش از هر هنرمند دیگری فروش آلبوم داشت. در سال 2004، اسپیرز یک برند عطر را با همکاری الیزابت آردن، Ionce راه اندازی کرد. راه اندازی شد؛ فروش محصولات اسپیرز تا سال 2012 به بیش از 1.5 میلیارد دلار رسید. فوربس اسپیرز را پردرآمدترین هنرمند در سال های 2002 و 2012 معرفی کرد. همچنین در طول 12 سال هفت بار در صدر فهرست پرطرفدارترین جستجوها در اینترنت قرار گرفته است و از ابتدای راه اندازی اینترنت رکورددار است.


خواننده آمریکایی / بریتنی اسپیرز


دیدگاهتان را بنویسید