ما انیمیشن هایی را ارائه می دهیم که ارزش دیدن دارند!


تماشای انیمیشن و کارتون یکی از سرگرمی های محبوب همه کودکان است و هر روز کارتون یا انیمیشن های جدید و خنده دار در انتظار شماست.


معرفی انیمیشن / کارتون

عنوان: دانلود فیلم Emoji / خلاصه داستان: آیا تا به حال فکر کرده اید که در گوشی های هوشمند چه اتفاقی می افتد؟ امواج یا اشکال تلفن همراه شما چگونه کار می کنند یا چه فناوری هایی با آنها طراحی و ساخته می شوند؟ هیچ کدام مهم نیستند زیرا این داستان این انیمیشن است، اما از منظری متفاوت! موجودات شگفت انگیزی که زندگی آنها در این دستگاه های تلفن همراه می گذرد.

در یک شهربازی شگفت انگیز، تخیل دختر بسیار خلاقی به نام ژوئن زنده می شود و او مکانی پر از سواری های هیجان انگیز و حیوانات جالب را پیدا می کند که در مورد پارک سرزمین عجایب صحبت می کنند، پارکی که در جنگل رها شده است و…


ما یک انیمیشن / پارک شگفت انگیز را ارائه می دهیم

Spies in Disguise یک انیمیشن کامپیوتری در ژانر کمدی جاسوسی به کارگردانی نیک برونو و تروی کوین است که توسط Blue Ski Studios ساخته شده و توسط استودیو قرن بیستم در سال 2019 منتشر شده است. برد کوپلند و لوید تیلور فیلمنامه را بر اساس انیمیشن کوتاه کبوتر نوشته اند. : غیرممکن اثر لوکاس مارتلا، با داستانی از سیندی دیویس. ، توسط Riba McIntyre، Karen Gillan و DJ Khalid ذکر شده است. این فیلم داستان یک کارآگاه در یک ماموریت مخفی است که به طور تصادفی یک نابغه جوان را به یک کبوتر تبدیل می کند و هر دو باید با هم جلوی تروریست های سایبری انتقام جو را بگیرند.

Finding Nemo عنوان انیمیشن کامپیوتری برنده اسکار سال 2003 است. این فیلم توسط استودیو پیکارد و دیزنی تولید شده است. انجمن فیلم آمریکا این فیلم را یکی از 10 فیلم انیمیشن برتر دنیا می داند. او با کمک ماهی به نام دورا به دنبال نمو می گردد. کم کم پس از جستجوی نمو متوجه می شود که نیازی به مته زدن به خشخاش آنچنانی ندارد.داستان درباره نمو با ورود یک ماهی کوچک به اقیانوس و مواجهه با خطرات شکارچیان ادامه می یابد. او که با پدرش وارد این وضعیت شده است، پس از جدایی از پدرش مجبور می شود به تنهایی زندگی کند.

بیشتر بخوانید  25 متن ،عکس و پیام تبریک ترسناک هالووین


معرفی انیمیشن / در جستجوی توسعه

داستان اسباب بازی (به انگلیسی: The Toy Story) یک انیمیشن کمدی کامپیوتری آمریکایی محصول سال ۱۹۹۵ است که توسط پیکارد تولید و توسط والت دیزنی پیکچرز منتشر شده است. این فیلم اولین قسمت از مجموعه داستان اسباب‌بازی است، اولین فیلم بلند انیمیشن بلند، و اولین فیلم بلند پیکسار، اندی پسری شش ساله است که عاشق اسباب‌بازی‌هایش است. اما دانستن اینکه اسباب بازی ها جان می گیرند کمی عجیب به نظر می رسد. وودی، گاوچران و اسباب بازی قدیمی اندی، رهبر تمام اسباب بازی های اتاق اندی است. دوستان وودی دایناسور، خوک، سگ و سیب زمینی هستند. در جشن تولد، اندی از یک محیط بان فضایی هدیه ای به نام “باز فندک” دریافت کرد و این اسباب بازی جدید تا حدودی جای وودی را تنگ می کند. حسادت وودی به چشم و چشم منتهی می شود. در طول این رویداد، وودی و سر پسر همسایه “ساجد” متوجه می شوند که پسر به شکنجه و از بین بردن اسباب بازی ها عادت کرده است. وودی و باز باید هر چه زودتر به خانه اندی برگردند زیرا خانواده اندی قصد دارند در چند روز آینده نقل مکان کنند.

سیاره 51 یک انیمیشن سه بعدی کمدی-علمی-تخیلی به کارگردانی جورج بلانکو و نویسندگی جو استیلمن است. از بازیگران آن می توان به دواین جانسون، جسیکا بیل، جاستین لانگ، گری اولدمن، شان ویلیام اسکات و جان کلیس اشاره کرد. این انیمیشن توسط شرکت های اسپانیایی، بریتانیایی و آمریکایی و استودیو انیمیشن Elion در مادرید و فیلم های دست ساز تولید شده است. این فیلم ابتدا برای توزیع در ایالات متحده توسط Nevline Cinema در نظر گرفته شده بود، اما بعداً قبل از تکمیل به Sony Pictures فروخته شد.

بیشتر بخوانید  سلفی یا شوخی؟ (عکس های خنده دار)

این انیمیشن با نام اصلی Planet One با بودجه 70 میلیون دلاری تکمیل شد که در سال 2010 پرهزینه ترین فیلم تولید اسپانیا بود. سیاره 51 توسط Triastar Pictures در 20 نوامبر 2009 منتشر شد


ما یک انیمیشن / داستان در مورد اسباب بازی ها ارائه می دهیم

هیولاها، شرکت پویانمایی کامپیوتری محصول 2001 به کارگردانی پیت داکتر و محصول استودیوی انیمیشن پیکارد است. سپس پس از 20 سال، دیزنی یک اسپین آف از این فیلم به نام هیولاها در محل کار ساخت که دنباله ای بر این فیلم است.

در سرزمین هیولاها روش خاصی برای تامین انرژی وجود دارد، هیولاها با ترساندن بچه ها از فریادهایشان انرژی می دهند و شرکت با مشکل تامین انرژی مواجه است. چون بچه ها دیگر مثل قبل نمی ترسند.البته رئیس کارخانه به هیولاها دستور داد که هیچ چیز در کودکی خطرناک نیست و حتی یک لمس هم می تواند آنها را بکشد. سالی و مایک دو قهرمان داستان هستند که از کارمندان نمونه این کارخانه در ترساندن کودکان هستند. یک روز به اشتباه سالی و مادر، کودک وارد دنیای هیولاها می شود. همه چیز به هم می ریزد اما در این بین سالی و مایک متوجه می شوند که صدای خنده بچه ها انرژی بیشتری تولید می کند و نحوه کار کارخانه کاملاً تغییر می کند و در پایان سال رئیس کمپانی هیولاها می شود.


معرفی انیمیشن / کارخانه هیولاها

Vish Dragon یا I Love the Dragon یک انیمیشن کمیک به کارگردانی کریس اپلنز است که در سال 2021 منتشر شد. داستان با “دین” (صدایی که جیمی ونگ به او داده است) شروع می شود که درخواست می کند دوباره دیده شود. دوست دوران کودکی او لینا (ناتاشا لیو بوردیزو) است که به دلیل مهاجرت از محله از هم جدا شد. دین و لینا در کودکی به یکدیگر قول می دهند که برای همیشه دوست خواهند بود، بنابراین دین تمام تلاش خود را می کند تا به قول خود عمل کند. در این میان دین با اژدهایی روبرو می شود که می تواند سه آرزوی دین را برآورده کند. دین و اژدها سفر ماجراجویی خنده‌دار خود را آغاز می‌کنند و آنها را مجبور می‌کنند به برخی از بزرگترین سؤالات زندگی پاسخ دهند، زیرا وقتی می‌توانید آرزوی هر چیزی را داشته باشید، باید تصمیم بگیرید که واقعاً چه چیزی مهم است. دین اولین رویای خود را برای تبدیل شدن به یک رزمی کار حرفه ای دنبال می کند. ارزش این را ندارد که انسان اطرافیان خود را فراموش کند

بیشتر بخوانید  تبریک تولد دی ماهی به عشقم

لوکا انیمیشن کامپیوتری ماجراجویی، فانتزی و کمدی-درام پیکارد به کارگردانی انریکو کازاروسا است که توسط والت دیزنی در سال 2021 منتشر شد. جیکوب ترمبلی در نقش لوک پاگورو، یک هیولای دریایی کنجکاو 13 ساله. این در مورد جهان بالای دریا است. او در سواحل ایتالیا، در مزرعه ای زندگی می کند که در آن یک بز را با پدر و مادرش پرورش می دهد. اگرچه در تمام عمر به او هشدار داده شده بود که دنیای انسان ها مکان خطرناکی است، مزرعه او با چیزی فراتر از زندگی صلح آمیز مزرعه اش گسترش یافته است، بنابراین وقتی آلبرتو او را به کشف پورتروسو می برد، چشمانش به دنیایی پر از احتمالات باز می شود. .


معرفی انیمیشن / لوکا


دیدگاهتان را بنویسید