آموزش چای زعفران + خرید زعفران اصل از دیبا زعفران



آنچه دیگران می خوانند:

در این مطلب می خواهیم آموزش دمنوش زعفران را بیان کنیم. زعفران از گل های زعفران که دارای نخ های ظریف قرمز رنگ است تهیه می شود. زعفران به صورت دستی برداشت می شود که فرآیندی طولانی و دشوار است. ارزش زعفران آنقدر بالاست که به آن طلای سرخ می گویند. اگر می خواهید در مورد آموزش با زعفران و چای زعفران اطلاعات مفیدی کسب کنید، مطالب ما را دنبال کنید.

0f7b4222 - کپی کنید

چرا چای زعفران بخوریم؟

زعفران دارای خواص بی شماری است که در غذا، چای، دسر و … بسیار مفید است. مصرف چای در بین ما ایرانی ها بسیار رایج است و همه چای با طعم های مختلف می نوشند. از مدل های مختلف این نوشیدنی می توان به چای سبز، چای قرمز، چای سیاه و چای زعفران اشاره کرد. چه بهتر که چای زعفران را دم کنید که دارای مزایای قابل توجه زیر است:

* بهبود افسردگی

زعفران را نور خورشید می نامند زیرا اعصاب را به خوبی تقویت می کند. در درمان طبیعی افسردگی از کم تا متوسط ​​می توان از زعفران استفاده کرد که یک ضد افسردگی عالی است.

* عملکرد قلب را بهبود می بخشد

زعفران می تواند با کاهش فشار خون به بهبود سلامت قلب کمک کند. همچنین در کاهش کلسترول و تری گلیسیرید بی فایده نخواهد بود. مطالعات نشان داده است که زعفران دارای خواص آنتی اکسیدانی است که بروز بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

* قاعدگی

حدود دو هفته قبل از بارداری، زنان علائمی را تجربه می کنند که آزاردهنده است. سوزش سر دل، حالت تهوع، اضطراب و عصبانیت برخی از این علائم هستند. برخی از زنان برای کاهش علائم سندرم پیش از قاعدگی از داروهای شیمیایی استفاده می کنند که به طور طبیعی عوارض جانبی دارد. زعفران یک درمانگر طبیعی است که هیچ عارضه ای ایجاد نمی کند و می توان از آن برای کاهش سوزش سر دل و سایر مشکلات استفاده کرد. به گفته محققان، مصرف 15 میلی گرم زعفران در روز در زمان PMS بهتر است.

بیشتر بخوانید  فال حافظ | فال حافظ امروز | سرنوشتت رو با حافظ ببین! | معجزه‌ای که منتظرش بودی اتفاق افتاد! + تفسیر دقیق

* افزایش عملکرد حافظه

زعفران حاوی دو ماده شیمیایی کروسین و کروستین است. این دو ماده در افزایش عملکرد حافظه نقش دارند. با مصرف چای زعفران می توانید حافظه و ذهن خود را تقویت کنید. تحقیقات اخیر نشان داده است که مصرف زعفران در درمان بیماری های مغزی مانند پارکینسون و آلزایمر موثر است.

* خاصیت ضد سرطانی

زعفران یک بمب آنتی اکسیدانی است که با رادیکال های آزاد در بدن مبارزه می کند. بر اساس تحقیقات انجام شده در سال 2015، زعفران عملکرد فوق العاده بالایی در پیشگیری و درمان چندین سرطان نشان می دهد. سعی کنید روزانه چای زعفران بنوشید تا مقاومت بدن خود را بهبود ببخشید.

* بهبود دیابت

* بوی بد دهان را از بین می برد

*تقویت کبد

* افزایش قوای جنسی

زعفران علاوه بر موارد ذکر شده برای بهبود ناراحتی های ادراری، قاعدگی، چشم، مشکلات معده، تومورها و ناراحتی های روانی کاربرد دارد.

0f7b4222

آموزش چای زعفران

در قسمت بالا در مورد خواص بی نظیر چای زعفران صحبت کردیم و حتما مشتاق تهیه و نوشیدن این نوشیدنی هستید.

عناصر

چای سیاه: 1 قاشق غذاخوری

آب: 2 فنجان

زعفران دیبا: ۲ گرم

گل رز: 1 قاشق غذاخوری

کارداموم: هر چقدر که بخواهی

نحوه درست کردن

1. بعد از به جوش آمدن آب، مقدار لازم را در کتری مخصوص بریزید.

2. زعفران، چای سیاه، گلاب و هل را داخل قوری بریزید. ده دقیقه روی حرارت بگذارید تا دم بکشد. با خرید زعفران سرگل دیگر نیازی به پودر کردن آن نیست تا کارها راحت تر شود.

چای زعفران پس از گذشت زمان لازم عطر و رنگ فوق العاده ای دارد که آماده نوشیدن است. در فنجان بریزید و با هر غذایی که دوست دارید سرو کنید.

بیشتر بخوانید  اولین کنفرانس مطبوعاتی مسی در پاریس +عکس

اگر برای مهمانی‌هایتان از چای زعفران استفاده می‌کنید، می‌توانید چند رشته زعفران را روی فنجان‌های داخل فنجان بگذارید تا جلوه بهتری پیدا کند. چای زعفران گرم است که برای افرادی که مزاج سرد دارند بسیار مفید خواهد بود.

خرید زعفران اصل در زعفران دیبا

خرید زعفران اصل و با کیفیت کمی سخت خواهد بود زیرا اکثر زعفران های موجود در بازار تقلبی هستند. زعفران دیبا فروشگاهی معتبر است که با افتخار زعفران اصل و با کیفیت را به شما عزیزان می فروشد. بسته بندی های زیبای زعفران در اندازه ها و قیمت های مختلف خرید را برای شما با هر بودجه ای آسان کرده است.

شما می توانید با مراجعه به سایت زعفران دیبا، محصول مورد نظر را خریداری کرده و سفارش دهید تا سفارش درب منزل شما تحویل داده شود.

برای خرید ریشه زعفران و نگین زعفران برای مشاهده بهترین کیفیت و بهترین قیمت کافیست به سایت زعفران دیبا مراجعه کنید.

نگین زعفران

زعفران در مدل های مختلفی عرضه می شود که زعفران نگا بهترین است و قیمت بالاتری نیز دارد.

زعفران نگین دارای ویژگی های زیر است:

نشانه هایش واضح است، فوق العاده رنگارنگ است، کاملا قرمز است، پرهایش بزرگ و بدون چین و چروک است.

اگر قصد دارید از کسی زعفران بگیرید یا میزان رنگ زعفران برایتان مهم است از نگین زعفران استفاده کنید.

خرید ریشه زعفران چه مزایایی دارد؟

همانطور که می دانیم قیمت زعفران گران است اما در برخی موارد می خواهیم به صرفه باشد می توانیم از ریشه زعفران استفاده کنیم. ریشه زعفران نسبت به زعفران نگین قیمت پایین تری دارد و می توان از آن در تهیه: ته دیگ، سوپ، خورش، شربت، چای، کیک و سایر غذاهایی که رنگ زعفران اهمیت زیادی ندارد و فقط به طعم آن نیاز داریم استفاده کرد.

بیشتر بخوانید  یک تخم مرغ ۱۷۰۰ ساله یافت شد! | کشف تخم مرغ باستانی که هنوز مایع زرده و سفیده‌ی آن سالم است!

از ریشه زعفران در صنایع مختلفی مانند داروسازی، شکلات سازی و آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

8ecd902a8d9330594b20a65d8616b8ad7202d1f5_600k400 - کپی

خلاصه

در مطالب بالا سعی کردیم آموزش چای زعفران را بیان کنیم و همچنین در مورد خواص بی نظیر زعفران صحبت کردیم. با خرید زعفران اصل از زعفران دیبا می توانید از تمام خواص درمانی زعفران بهره مند شوید. مصرف زعفران تقلبی تاثیر مثبت چندانی نخواهد داشت.


دیدگاهتان را بنویسید