فیلم سنگ پرانی اتوبان غدیر


فیلمی از پرتاب سنگ در بزرگراه غدیر بزرگراه غدیر کجاست؟ ادامه مطلب

تعدادی از رانندگان خودروهای سنگین و سبک عبوری از بزرگراه غدیر از پرتاب سنگ به سمت خودروهای خود خبر دادند و از این موضوع انتقاد کردند. سنگ هایی که به برخی خودروها آسیب رساند. در پی انتشار این فیلم، مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت به ایسنا گفت: تیمی از ماموران پلیس پیشگیری و آگاهی تهران بزرگ در دستور کار خود قرار دادند و در دقایق اولیه ردپای عاملان این اقدام را اعلام کردند. و این افراد شناسایی شده اند.»

امروز اعلام شد پلیس دو نفر را که به سمت خودروهای عبوری در این سمت تیراندازی می کردند دستگیر کرد. این سوال را سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی ویژه شهرستان ری اعلام کرد و گفت: در پی حادثه پرتاب سنگ در محور گدیر به دستور سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت. موضوع این بود که دو عامل اصلی تصادف با کمک و فرماندهی پلیس ری سیتی و اقدامات انجام شده دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت از نزدیک آنها کشف شد.

وی افزود: متهمان در بازجویی با ابراز ندامت و پشیمانی از اقدام غیرمنطقی خود اعتراف کردند که صرفا برای سرگرمی و بدون انگیزه قبلی این کار را انجام داده اند و تصور نمی کردند پلیس به این سرعت آنها را دستگیر کند.

پیش از این نیز اواخر دی ماه امسال مردی با پرتاب سنگ در برخی از بزرگراه های تهران که منجر به کشته شدن دو نفر و مجروح شدن چند خودروی عبوری شده بود، دستگیر شد. ایسنا در گفت وگو با این مرد از او درباره انگیزه این اقدام پرسید که متهم ادعا کرد هدفش خالی کردن قلبش بوده است. همزمان سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری 10 نفر در ارتباط با پرتاب سنگ در بزرگراه های تهران خبر داد و گفت: پس از اولین حادثه نگاه ما به گشت های پلیس تغییر کرده است. ترافیک، موضوع رصد رفتار افراد و فعالیت های مشکوک در بزرگراه ها و پله ها در دستور کار تمامی یگان های گشت از جمله گشت پلیس راهور قرار گرفت. دستورات جدیدی صادر کرده‌ایم و گشت‌های ویژه توسط گشت‌ها و عوامل ما در حال انجام است تا علاوه بر گشت کلانتری، در این مسیرها نیز مراقب باشند. »

بیشتر بخوانید  وضعیت ذخیره خون قرمز در این استان ها / نیاز فوری به اهدای خون دارند

دیدگاهتان را بنویسید