باغ بهاری شیک و مجلل فریبا نادری


فریبا نادری متولد 1363 بازیگر و کارگردان بازرگانی ایرانی است. فریبا نادری به صورت اتفاقی وارد دنیای بازیگری شد، با سریال مروارید سرخ آشنا شد و با سریال گل باران اهالی سینما حساب ویژه ای روی بازی او باز کردند. او جدای از بازیگری به خانه داری به ویژه آشپزی علاقه خاصی دارد و هر وقت در خانه باشد به آشپزی می پردازد.


فریبا نادری

در 19 سالگی وقتی دوستش را برای آزمایش بازیگری در این حرفه همراهی کرد، مورد آزمایش و قبولی مسعود رسام (کارگران) قرار گرفت.

پس از مدتی قبولی در کلاس های بازیگری بهروز بقایی شرکت کرد و اولین تجربه بازیگری خود را در سریال مروارید سرخ در سال 1383 به دست آورد.

فریبا نادری عکسی از باغ بهاری خود به اشتراک گذاشت که نظر کاربران را جلب کرد.


فریبا نادری

فریبا نادری در سال 1383 در سن 20 سالگی با کارگردان 47 ساله مسعود رسام که اختلاف سنی او به 27 سال رسیده بود وارد رابطه عاشقانه شد.

بالاخره هر دو در سال 1385 با هم ازدواج کردند. بعد از آشنایی با مسعود و گذشت زمان احساس کردم که او نسبت به من احساس خاصی دارد، او عاشق من شد و یک روز این را گفت و من عاشق او شدم. .


فریبا نادری

هشت سال پس از درگذشت مسعود رسام، فریب نادری که پیش از این گفته بود با کارگردان ازدواج نمی کند، در سال 1375 با مهرداد طباطبایی، فعال حوزه مواد غذایی ازدواج کرد. ثمره این زندگی دختری به نام ایرا طباطبایی متولد اسفند 96 است.


بیشتر بخوانید  حرکت جنجالی این بازیگر برای کودکان و نوجوانان / آیا با این موضوع موافقید!؟

دیدگاهتان را بنویسید