به گزارش شمانیوز ، عبدالمجید پورسعید همزمان با 24 اسفند سالروز تاسیس بانک ایران زمین در جمع مدیران اظهار داشت: در سال های اخیر تلاش های زیادی توسط مدیران و همکاران بانک ایران زمین برای رسیدن به شعار بانکداری دیجیتال و تغییر مسیر صورت گرفته است. خدمات بانکی و نیازهای مشتریان است.
مشتریان می توانند در هر زمان با استفاده از تلفن همراه خود، تمام امور بانکی را انجام دهند.
وی افزود: با اجرای بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین و همچنین برنامهریزیهای انجام شده، مشتریان میتوانند در هر زمان با جابهجایی تلفن همراه خود، کلیه امور بانکی را انجام دهند.
خدا را شکر که سال گذشته موفق شدیم زیرساخت های اولین غیربانک واقعی کشور را ایجاد کنیم تا در آینده نزدیک جوانان خلاق و با انگیزه بتوانند در جهت توسعه اقتصاد و چرخه تولید ایران گام بردارند.
پورسعید در سالروز تاسیس بانک ایران زمین با قدردانی و احترام از زحمات همکاران در بخش های مختلف گفت: کارکنان بانک ایران زمین با مهارت و تلاش شبانه روزی، نمونه بارز کار تیمی و حرفه ای هستند.
مدیرعامل بانک ایران در پایان سال 1401 را سال نوآوری و پیشرفت این بانک اعلام کرد و برای همکاران خود در تحقق اهداف بانک آرزوی سالی توفیق و استقامت کرد.
روابط عمومی بانک ایران زمین