برگزاری وب‌سمینار علم داده توسط آکادمی ایرانسل



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز؛ این رویداد یکشنبه 22 اسفند 1393 از ساعت 14 الی 20 به صورت حضوری در آکادمی ایرانسل واقع در ایستگاه نوآوری شریف برگزار شد و توسط تلویزیون اینترنتی ایرانسل لنس پخش شد.

این رویداد با هدف توضیح ماهیت و مفهوم علم داده و کاربردهای آن به ویژه برای شرکت ها و همچنین نحوه استفاده از داده های خرد و کلان برای دستیابی به بینش در مورد برنامه ها و استراتژی های مبتنی بر داده در شرکت ها برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد رشد و عملکرد است. بهینه سازی.

از مهم ترین بخش های این وبینار می توان به سخنرانی ها و پنل های تخصصی علم داده با حضور کارشناسان و بوم شناسان فناوری با محورهای «علم داده، چالش ها و فرصت ها» و «انتقال تجربیات عملی در علم داده» اشاره کرد. و زیرمجموعه های مرتبط «وی همچنین به بازدید از نمایشگاه جانبی با حضور بازرگانان اشاره کرد.

دنیای امروز دنیای داده است و ذخیره سازی داده ها و استفاده بهینه از آن یکی از چالش های اصلی سازمان ها در دهه گذشته بوده است. بنابراین، در سال های اخیر، تمرکز اصلی کارشناسان داده بر ساخت چارچوب ها و راه حل های مدیریت داده، از استخراج و ذخیره سازی گرفته تا تجزیه و تحلیل و استراتژی های مبتنی بر داده بوده است.

علم داده در واقع حلقه اتصال و راهنمای این وضعیت است. علم داده مجموعه ای از ابزارها، الگوریتم ها و اصول یادگیری ماشینی است که هدف آن کشف الگوهایی در داده های خام برای پیش بینی و تصمیم گیری است. اغراق نیست اگر بگوییم امروزه یکی از بزرگترین کاربردهای علم داده و داده در حوزه تجارت است.

بیشتر بخوانید  ایا فردا چهارشنبه مدارس تهران تعطیل است / ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ – ایران چطور

آکادمی ایرانسل در قالب مجموعه «آزمایشگاه‌های ایرانسل» تأسیس شد و به‌طور دقیق‌تر نماینده مرکز آموزشی این مجموعه است. هدف اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران از تاسیس آکادمی، برداشتن گامی موثر در توسعه فرآیند آموزش مبتنی بر مهارت، توانمندسازی مشتریان، مشارکت در ایجاد روش‌های جدید آموزش دیجیتال و ارائه آموزش عادلانه است.

آموزش های ارائه شده در آکادمی ایرانسل به طور کلی شامل «آموزش های تخصصی و نوآورانه تقویت نیروی انسانی ایرانسل»، «آموزش های مهارت محور در زمینه های تخصصی برای رفع نیازهای علمی نیروی انسانی در شرکت های همکار ایرانسل»، «آموزش دیجیتالی برای مشتریان ایرانسلی است. در گروه‌های «مدیریت و فناوری حرفه‌ای، اطلاعات و ارتباطات» و «آموزش استارت‌آپ و فرآیند تسریع و ارائه خدمات منتورینگ».

در همین راستا مرکز آموزش رایگان ایرانسل به عنوان مرکز تخصصی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، با ارائه آموزش های تخصصی، نوآورانه مبتنی بر مهارت، تقویت نیروی انسانی ایرانسل، مشتریان ایرانسل و عموم مردم، با ارائه گواهی معتبر تایید شده از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور فعال می باشد.

ارائه آموزش دیجیتال برای دسترسی آسان و منصفانه برای مشتریان “”، ارتقای سطح دانش مدیریتی و فنی مدیران و کارشناسان ایرانسل “، ” برگزاری آموزش های تخصصی مبتنی بر مهارت برای همکاران غیرمستقیم ایرانسل برای بهبود خدمات جدید “و” دستیابی به بالاترین سطح رضایتمندی “آموزش و مهارت های حرفه ای” مشتریان از اهداف آکادمی ایرانسل است.

روابط عمومی ایرانسل


بیشتر بخوانید  سقف برداشت از حساب های بانکی افزایش یافت

دیدگاهتان را بنویسید