آماده باش شعب و پیشخوان های شهرنت بانک شهر در هفته پایانی سال



به گزارش شمانیوز، ساسانید بهبود با بیان اینکه شعب بانک شهر در تمامی استان ها اکنون در بهترین موقعیت برای خدمت رسانی به مشتریان شبکه بانکی قرار دارند، افزود: خوشبختانه با توجه به شرایط خاص کشور با انواع مختلف ویروس کرونا مواجه است. کارکنان بانک موفق شدند با ارائه بهترین خدمات در سال های گذشته رضایت بیش از پیش شهروندان را جلب کنند.

ساسانیان در ادامه با بیان اینکه برنامه ریزی های گسترده ای برای رفع نیازهای بانکی همه اقشار جامعه به ویژه فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی در هفته پایانی سال داریم، گفت: در این راستا با توجه به حضور چشمگیر مشتریان تلاش می شود. روابط پولی؛ خدمات باید در اسرع وقت ارائه شود.

وی با تاکید بر اینکه بیش از 300 باجه معتبر بانک شهر در تمامی شهرها حتی در مناطق فقیرنشین کشور در شبانه روز آماده ارائه خدمات بانکی به هموطنان هستند، گفت: ارائه خدمات گسترده بانکی در شعب (از جمله : انتقال وجه به صورت کارت به کارت، دریافت شماره شبا، پرداخت قبوض، پرداخت مزایا و …) از طریق شهرت امکان پذیر است.

معاون امور شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به لزوم توجه شهروندان به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و کاهش مراجعه مستقیم به شعب به منظور حفظ سلامت خود و کارکنان این بانک؛ تقاضا داریم استفاده از خدمات آنلاین از جمله «همراه شهر»، «اینترنت بانک» و … در دستور کار مشتری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید  فال شمع روزانه دوشنبه 8 آبان 1402

روابط عمومی بانک سیتی

دیدگاهتان را بنویسید