خوانندگی فریبا نادری در ماشین



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز: فریبا نادری وی در 23 فروردین 1363 در تهران به دنیا آمد. فریبا نادری دوباره ازدواج کرد و همسر اولش فوت کرد و همسر دومش مهرداد طباطبایی بود. نتیجه ازدواج فریبا نادری دختری به نام ایرا وجود دارد. فریبا نادری او در رشته گرافیک فارغ التحصیل شد.

نام: فریبا

نام خانوادگی: نادری

تاریخ تولد: 23 آوریل 1984

سالهای فعالیت: 1382 تاکنون

همسران: مسعود رسام (متوفی)، مهرداد طباطبایی

فرزندان: دختری به نام جرا

زندگی شخصی فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در ۲۲ فروردین ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمد.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلات خود را تا فارغ التحصیلی در رشته گرافیک ادامه داد و برای رسیدن به اهداف خود در بازار کار هر چه سریعتر به بازاریابی روی آورد و کم کم به عنوان مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول به کار شد.

فریبا نادری در خانواده ای کوچک به دنیا آمد و یک برادر و خواهر دارد. برادرش حمید نام دارد و خواهرش نیز وکیل است و فریبا نادری تمام دوران کودکی خود را با برادرش گذرانده است.

رابطه دوستانه فریبا نادری و برادرش حمید او را به شیطنت و بازی های پسرانه می کشاند و او تمام دوران کودکی خود را بدون داشتن یک عروسک با برادرش سپری می کند و با بچه ها در خیابان بازی می کند.

بیشتر بخوانید  مراسم شیرخوارگان حسینی ۱۴۰۱ در اصفهان – ایران چطور

فریبا نادری

ویژگی های اخلاقی فریبا نادری

فریبا نادری فردی بشاش، حساس، مهربان، آرام و احساساتی است که مطابق سلیقه خود زندگی می کند و به هیچ وجه نمی خواهد نقشی را که دوست ندارد بپذیرد، سلیقه شخصی است.

این بازیگر علاقه زیادی به معاشرت و مسافرت دارد و یکی از مهم ترین دغدغه های زندگی او بچه های فقیری هستند که مجبورند کار کنند و شب را در خیابان بگذرانند.

عروسی فریبا نادری

فریبا نادری یکی از هنرمندانی است که ازدواجش به یکی از با ارزش ترین ازدواج های هنرمندان تبدیل شده است.

این بازیگر 19 سال بیشتر نداشت که برای اولین بار به همراه دوستش به دفتر بازیگری رفت و به طور اتفاقی با مسعود رسام کارگردان سینما آشنا شد و همین آشنایی چند سال بعد منجر به ازدواج آنها شد.

فریبا نادری با مسعودا رسامه ازدواج کرده است

فریبا نادری و مسعود رسام در سال 1362 با یکدیگر آشنا شدند و دو سال بعد در سال 1985 با یکدیگر ازدواج کردند.

فریبا نادری و همسرش چند سال بیشتر با هم زندگی نکردند و در سال 1367 مسعود رسام پس از تحمل چندین سال بیماری درگذشت.

فریبا نادری با وجود 27 سال اختلاف سنی با مسعود رسام و آگاهی از بیماری خود و مخالفت پدرش، این ازدواج را پذیرفت و با همسرش زندگی عاشقانه ای داشت.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره زندگی خود با مسعود رسام می گوید: پس از مدتی من و مسعود به هم علاقه مند شدیم و همین علاقه ما را مجاب به ازدواج کرد و من در آن زمان از بیماری مسعود مطلع بودم و در سال 1364. دکترها گفتند که او شش ماه دیگر زنده نیست، اما عشقش دوباره به او قدرت داد تا اینکه سه سال بعد با سرطان مبارزه کرد.

بیشتر بخوانید  پانته‌آ بهرام برای همیشه از ایران رفت

پدر فریبا نادری به شدت با ازدواج دخترش با ماسودا رسامه مخالفت کرد و تنها پس از مرگ ماسودا رسامه به دیدار او آمد، اما قدرت عشق در فریوا نادری و آنچه از ماسودا رسامه آموخت او را قوی‌تر و ماندگارتر کرد. او از خیلی چیزها رنج می برد.

فریبا نادری

فریبا نادری با مهرداد طباطبایی ازدواج کرده است

فریبا نادری هشت سال پس از مرگ مسعود رسام با مهرداد طباطبایی فعال در حوزه مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد و دوباره ازدواج کرد.

پس از درگذشت مسعود رسام، فریبا نادری اعلام کرد که هرگز با سینما ازدواج نخواهد کرد و همسرش نیز شغلی خارج از هنر دارد.

فریبا نادری مادر می شود

فریبا نادری یک سال پس از ازدواج برای اولین بار مادر شد و تولد یک دختر حال و هوای دیگری به زندگی او و همسرش داد.

2 اسفند 96 فریبا نادری با انتشار اطلاعیه ای از مادر شدن و تولد دخترش جار خبر داد.

فریبا نادری

رستوران فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در خرداد ماه سال 96 رستوران دلی جان را تاسیس کرد.

در مراسم افتتاحیه رستوران فریبا نادری بازیگرانی چون سمانه پاکدل، سام نوری، کمند امیرسلیمانی، مریم سلطانی، پرستو صالحی، لاله اسکندری، گلاره عباسی، مژده لواسانی، مریم کاویانی و پژمان بازغی حضور داشتند.


بیشتر بخوانید  فال شمع روزانه جمعه 13 بهمن 1402

دیدگاهتان را بنویسید