مبلغ واریز سود سهام عدالت



بر اساس گزارش ها شمانیوز: مجید عشقی در نشست خبری درباره آخرین وضعیت پرداخت سود سهام عدالت گفت: 43 میلیون و 665 هزار و 331 سهامدار عدالت داریم که یا در سجام ثبت نام کرده اند یا شماره شبای بانکی خود را برای واریز سود سهام عدالت به ما داده اند. این افراد تا پایان امروز با همکاری شبکه بانکی واریز می شوند.

عشقی با اشاره به میزان سپرده به سهامداران تصریح کرد: برای پرتفوی 492 هزار تومانی 5 میلیون و 399 هزار ریال، پرتفوی 532 هزار تومانی 5 میلیون و 752 هزار و 944 ریال و برای پرتفوی میلیون تومان 10 میلیون و 813 هزار و 871 ریال پرداخت می شود.

وی تاکید کرد: این ارقام برای سهامدارانی است که پرتفوی سرمایه خود را تغییر نداده اند و برای سایر افراد این ارقام کمتر خواهد بود.

رئیس سازمان بورس یادآور شد: از ابتدای سال آینده به تدریج دامنه نوسانات افزایش می یابد و با توجه به بازخورد بازار این موضوع در دوره های فصلی مورد توجه قرار می گیرد.

عشقی با بیان اینکه دامنه نوسان یکی از مولفه هایی است که بازار را تحت تاثیر قرار می دهد، گفت: دامنه نوسان به تنهایی نمی تواند بازار را متعادل کند و باید عوامل دیگر را در نظر بگیریم.

ادامه دارد….

بیشتر بخوانید  برداشت نادرست از سخنان مجری تلویزیون درباره واکنش ایران به ترورهای اسرائیل | مجری برنامه صراحتا اعلام می‌کند که خبری از زمان و مدل واکنش ایران به ترور اخیر اسرائیل در دست نیست+ویدئو

دیدگاهتان را بنویسید