نحوه برگزاری امتحانات نهایی دانشگاه اعلام شد



به گزارش سلام نو به نقل از آنا، محمود کمرهای به تشریح بازگشایی دانشگاه تهران پس از تعطیلات نوروزی پرداخت و گفت: با توجه به مجوز وزارت علوم مبنی بر اینکه دانشگاه ها می توانند آزادانه در زمینه بازگشایی این دانشگاه فعالیت کنند، دانشگاه تهران تهران خیلی مصری است. آموزش را 100% زودتر باز کنید.

وی افزود: اگر در روزهای باقی مانده از سال تعداد مبتلایان به کرونا کاهش یابد و ستاد مبارزه با کرونا اجازه دهد، آمادگی داریم آموزش را به صورت حضوری آغاز کنیم. طبق بخشنامه وزارت علوم عمل می کنیم و بر این اساس اولویت اصلی آموزش شخصی است و کلاس های عملی باید حضوری برگزار شود. همچنین طبق اعلام وزارت علوم، امتحانات پایان ترم دوم 1400-1401 باید به صورت حضوری برگزار شود و برنامه ریزی دانشگاه نیز بر همین اساس است.

معاون رئیس دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه ما مجری سیاست ستاد ملی مبارزه با تاج و تخت، سیاست وزارت علوم و فلان دانشگاه تهران در خصوص آموزش حضوری هستیم، خاطرنشان کرد:

کمرهی ادامه داد: در صورت آموزش 100 درصدی از ظرفیت منازل به طور کامل و 100 درصدی قابل استفاده نیست و 50 درصد کاهش می یابد. یعنی 2 نفر در اتاق 4 نفره حضور خواهند داشت. پس باید برای آنقدر دانش آموز برنامه ریزی کنیم که ظرفیت پذیرش را نداریم.

بیشتر بخوانید  دبی آب از حوضه های آبریز بالادست کرخه باید افزایش یابد

دیدگاهتان را بنویسید