توصیه های مهم طب سنتی برای درمان امیکرون



شفا دهنده مردمی به بیماران مبتلا به آمیکرون توصیه هایی کرد.

زهره مرتجی به توصیه هایی برای بیماران مبتلا به آمیکرون پرداخت و گفت: توصیه های کلی ما با توصیه های پزشکان امروزی تفاوت چندانی ندارد، نباید فکر کنیم که آمیکرون در قرنطینه نیست و اگر علائم این بیماری را دارید یا حتی اگر ندارید. در صورت داشتن علائم، باید روزانه 10 تا 14 قرنطینه داشته باشید زیرا تعداد ناقلان بدون علامت به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و توصیه می شود به همه افراد هنگام خروج از منزل استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی را فراموش نکنند.

وی افزود: در صورت ابتلا به این بیماری زیاد نگران نباشید، زیرا آمیکرون تاکنون به عنوان یک سویه خطرناک گزارش نشده است، اما اپیدمی بسیار بالایی دارد و با واکسیناسیون عمومی خطر ابتلا به این بیماری کاهش یافته است. گفت. این کار باید با توجه به علائم هر فرد انجام شود که علائم آن ممکن است درد، خستگی و سردرد باشد.

وی گفت: اکثر این بیماران با رعایت چند نکته به سرعت بهبود می یابند. آنچه مصرف می کنیم باید بیشتر شود، اما تقویت بدن مربوط به زمان بعد از شروع بیماری است و در طول دوره بیماری زمان تقویت بدن نیست، بنابراین توصیه می شود از سوپ و سوپ همراه با کمی بال و گردن مرغ، هویج، پامچال، گشنیز و مقداری گندم و جو و خوردن این غذاها و افزایش استراحت در دوران بیماری کافی است.

وی گفت: در صورتی که بیمار دچار انسداد راه هوایی فوقانی باشد می تواند روزی 3 تا 4 نوبت از بخور بنفشه و پنیر استفاده کند. این بیماران اگر علائم التهاب گلو و حنجره را داشته باشند بهتر از دمنوش و جوشانده است. از گل ختمی و پنیر استفاده کنید و اگر باردار هستید بدون مشورت پزشک از دمنوش ها و داروهای گیاهی استفاده نکنید زیرا مصرف این داروها در دوران بارداری عوارضی به همراه دارد.

بیشتر بخوانید  برخورد خودرو با دونده در گذرگاه عابر پیاده + فیلم

دیدگاهتان را بنویسید