٢۵٩ تن سرم تاریخ مصرف گذشته امحا شد


به گزارش سایت طلا ، «سید عبدالمجید اجتهادی» روز یکشنبه در مراسم امحای ٢۵٩ تن سرم تاریخ مصرف گذشته، اظهار داشت: شهریورماه امسال این مقدار سرم در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی برای امحا قرار گرفت که امروز این کار انجام شد.

وی افزود: شرکت های واردکننده سال ١٣٩۶ برای وارد کردن این مقدار سرم در گمرک با مشکل ترخیص مواجه شدند که اگر ترخیص می‌شد مشکل کمبود سرم را در شرایط کرونایی برطرف می‌کرد.

مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بیان داشت: بعد از ٢ سال مجوز ترخیص از وزارت بهداشت صادر نشد و وقتی که مجوز صادر شد کمرگ به دلیل اینکه مدت زمان تاریخ انقضا این محموله گذشته است، آن را ترخیص نکرد.

اجتهادی با اشاره به فعالیت کارگروه فرماندهی جلوگیری از رسوب کالا، گفت: این کارگروه به ریاست وزارت اقتصاد تشکیل و برگزار شد تا مشکل رسوب کالاها مرتفع شود.

وی تاکید کرد: این کارگروه به دنبال برنامه‌ریزی و هماهنگی با دستگاه‌های مربوطه و شناسایی راه حل‌های جلوگیری از رسوب کالاها و تسریع در ترخیص کالاهاست تا شاهد چنین موارد مواردی نباشیم.

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


بیشتر بخوانید  Искане на повече от 150 революционни студентски организации за решаване на проблемите на хората от Хузестан

دیدگاهتان را بنویسید