خلاصه دیدار صنعت نفت 2-0 پرسپولیس


به گزارش سلام نو، پرسپولیس در آخرین دیدار از هفته بیست و یکم لیگ برتر امروز (یکشنبه) از ساعت 19:30 در ورزشگاه تختی آبادان میهمان صنعت نفت آبادان بود که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود نفتی ها به پایان رسید. . گل اول صنعت نفت با اشتباه حامد لک و شوت گابیشاوی در دقیقه 9 به ثمر رسید و در دقیقه 69 گل دوم زردپوشان آبادانی را مطلق زاده به ثمر رساند.

با این نتیجه اختلاف امتیاز پرسپولیس و استقلال به 6 امتیاز رسید تا منصوریان و همچنین در مدت حضورش در نفت تهران بار دیگر راه را برای سرخپوشان در لیگ ببندد. او در این راه البته به حامد لک منصوریان هم کمک کرد چرا که عملکرد بسیار ضعیفی داشت و روی گل اول آبادانی اشتباه مهلکی داشت.

شاگردان گل محمدی با 45 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند تا بدون توجه به کاروان در کورس باقی بمانند.

ترکیب صنعت نفت: فرزین گروسیان، رضا ایزداندوست، میثم تحیدست، احمد شریعت زاده (83-زبیدی)، امید خالقی، محمود مطلق زاده، مهدی حنفی، محمدرضا غبیشاوی، حکیم نصاری (70- حکیم نصاری)، حسن بیت حکیم حسنی (70-70) بیت67.

ببینید |  صنعت نفت 2 - پرسپولیس 0 / سهم بزرگ استقلال علی منصورترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی (86-علی نعمتی)، وحدت حنان اف، رامین رضاییان، علی شجاعی (71-محمد عمری)، کمال کامیابی نیا، محمد شریفی (46-شرزود تمیرف)، وحید امیری، مهدی پرهلا، ای. مهدی عبدی (86-علیرضا ابراهیمی).

ببینید |  صنعت نفت 2 - پرسپولیس 0 / سهم بزرگ استقلال علی منصور

قاضی: محمد حسین زاهدی‌فرد

نیمه اول

9 دقیقه: اشتباه عجیب و وحشتناک حامد لاک در ارسال گابیساوی توپ را به شکلی عجیب به سمت دروازه پرسپولیس فرستاد تا آبادانی با یک گل از حریف پیش بیفتد. در این صحنه حامد لک در مهار یک توپ ساده مرتکب اشتباه شد و توپ از دستان او خارج شد و وارد دروازه سرخپوشان شد.

بیشتر بخوانید  از عقیم کردن زنان تا رقص در حرمسرا

16 دقیقه: وحید امیری روی ارسال علی شجاعی با اختلاف کمی از بالای دروازه ضربه سر را زد.

21 دقیقه: حسن بجت سعید اولین کارت زرد خود را در این بازی از زاهدی فرد بر اثر اشتباه روی هنان دریافت کرد.

24 دقیقه: داور به محمد خرمگاه از کادر فنی صنعت نفت و از اعضای کادر فنی پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

33 دقیقه: ضربه ایستگاهی رامین رضایجان در اوت به طرز خطرناکی از بالای دروازه عبور کرد.

35 دقیقه: پاس عمقی ترابی به وحید امیری این بازیکن را در موقعیت تک به تک با گروسیان قرار داد اما ضربه پرسپولیس با استقبال دروازه بان نفتی ها همراه شد.

45 دقیقه: موقعیت بسیار خطرناک پرسپولیس در دروازه گروسیان با یک دست به خوبی فرار کرد و اجازه نداد کمالا کامیابی نیا دروازه صنعت نفت را باز کند.

نیمه دوم

48 دقیقه: ارسال تیز رامین رضاییان با شوت تامیر همراه شد که اوت به بالای دروازه رفت.

50 دقیقهگروسیان به سختی شوت تامیر را از راه دور رد کرد.

55 دقیقه: پرتاب مجدد رضاجان با ضربه سر مهدی عبدی از روی خط شش قدم همراه شد که او نیز با اختلاف از بالای دروازه گروسیان بیرون آمد.

60 دقیقهگابیشوی به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت.

61 دقیقه: بازیکنان پرسپولیس بازی را غیرمنتظره آغاز کردند و مهدی عبدی روی این صحنه با دروازه بان نفتا تک به تک شد اما مهاجم سرخپوشان با بی دقتی توپ را به بدن گورسیان کوبید.

63 دقیقه: سگ تیزبین امیر به طرز خطرناکی از جلوی دروازه نفتی و سر تامیر گذشت و بیرون آمد.

بیشتر بخوانید  تغییر چهره جالب بازیگر «جمیله» سریال پایتخت در ۴۹ سالگی+ عکس

69 دقیقه: حرکت فنی باشکوه تهامی و پاس رو به عقب این بازیکن، محمود مطلق زاده را با بغل دقیق به گل دوم نفت آبادان تبدیل کرد.

76 دقیقه: امید حامدی فر یکی دیگر از هشدارهای بازی بود.

78 دقیقه: شوت خطرناک حامدی فر با اختلاف کمی از کنار دروازه لاک به بیرون رفت.

خلاصه دیدار صنعت نفت و پرسپولیس را در فیلم زیر ببینید:

دیدگاهتان را بنویسید