گردهمایی بزرگ رفاه در روز درختکاری



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز؛ این شرکت بازرگانی کاملا ایرانی و اصیل که همواره در اجرای تعهدات اجتماعی نقش بسزایی داشته و آن را یکی از دغدغه های اصلی خود می دانسته 15. اسفندماه که به نام روز درختکاری ثبت شده است، دویست و ده اصله نهال غرس کرد. در پروژه عظیم ابر ابر ابری جشن گرفته شد.

همه ساله در 15 اسفند ماه روز خیمه در کشورمان برگزار می شود و مردم با کاشت درخت سال نو را جشن می گیرند و در واقع با این کار نمادین در آستانه بهار زندگی را به زمین باز می گردند.

به طور خلاصه، روز درختکاری بهانه ای است برای احترام به محیط زیست و احیای آن یا حداقل برای حفظ آن با دقت بیشتر.

در این مراسم که با حضور بزرگترین و مطرح ترین تامین کنندگان کشور، مدیران و کارکنان یک خانواده بزرگ اجتماعی برگزار شد، برنامه های جذابی از جمله موسیقی، گروه های هنر سنتی، کاشت نهال و گشت و گذار در محل ساخت مگا برگزار شد. یک فروشگاه بزرگ وجود داشت.

به منظور معاشرت با طبیعت و جشن گرفتن روز Sjenica، یک خانواده پرجمعیت خانواده و همچنین با حمایت تامین کنندگان، همکاران و یاوران همیشگی خود، یک مرد جوان را به نمایندگی از میهمانان و از طرف آنها در محوطه پروژه عظیم Mega Hyper Velfare. دوستی و همکاری و همچنین موهبتی برای بزرگترین پروژه در تاریخ شکوفایی.

بیشتر بخوانید  فال انبیا امروز | دعاهات به لطف خدا مستجاب شد! | از این معجزه خدا غافل نشو + تفسیر دقیق

یک ابر پروژه عظیم و عظیم مگا هایپر مگا در واقع ساختمانی فراتر از امروز و فردا است، این پروژه با مساحت 80000 متر مربع بزرگترین و مدرن ترین ساختمان در تاریخ حفاظت اجتماعی است و به زودی دارای بسیاری از ساختمان ها خواهد بود. اخبار.

روابط عمومی، فروشگاه های زنجیره ای رفاه


دیدگاهتان را بنویسید