خواستگاری بازیگر سریال جوکر از پرستو صالحی



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: پرستو صالحی او یک بازیگر قدیمی ایرانی الاصل است. پرستو صالحی چندی پیش عکسی از حلقه ازدواجش منتشر کرد و خبر ازدواجش را داد اما بعد از چند روز عکس را از صفحه خود پاک کرد. پرستو صالحی او با انتشار ماجرا از مهاجرت دائمی از ایران خبر داد. پرستو صالحی نام اصلی وی الهام صالحی است پرستو صالحی متولد 9 مهر 1356 در تهران است.

علی صالحی و پرستو صالحی که در برنامه دعوت حضور داشتند باز هم حاشیه ساز شدند و علی صالحی از پرستو صالحی خواستگاری کرد. در این برنامه که با موضوع صمیمیت خانوادگی پخش شد، مجری برنامه اعلام کرد که در صورت ازدواج به آنها زیارت می شود. اما صالحی گفت: «اگر اینطور باشد من و خانم صالحی با هم ازدواج می کنیم که این یک توصیه است.» همه اینها باعث تعجب شد.

نام اصلی: الهام

نام هنری: پرستو

نام خانوادگی: صالحی

زمینه فعالیت: بازیگری

تاریخ تولد: 30 نوامبر 1977

محل تولد: تهران

متاهل: مجرد

بیوگرافی پرستو صالحی

پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی سیاوشانی (زاده ۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر ایرانی است.

مادرش خانه دار و پدرش تکنسین مهمات نظامی است که در 9 فروردین 1387 دار فانی را وداع گفت. او یک برادر به نام امیر شاهین دارد که مهندس کامپیوتر است. پرستو صالحی دانش آموزی است که رشته نمایش را رها کرده است. او در حال حاضر با مادر، برادر و برادر شوهرش مارال باغشیرین، مهندس الکترونیک زندگی می کند.

بیشتر بخوانید  آیا در بنزین هوا وجود دارد؟ / فیلم سینما

اسطوره های او محمدعلی فردین، ناصر حجازی، داریوش اقبالی، بهرام بیضایی و محمدجواد ادیب و… هستند و عاشق نرگس، دریا، ماه، شعر و البته سینماست. وی فعالیت هنری خود را از سال 1375 در تئاتر آغاز کرد و اولین نقش اصلی را در سریال محاکمه کارگردان حسن هدایت بازی کرد. او توسط معلم گریم معجری فرهنگ که دوره ای از گریم را نیز با او گذرانده بود با این حرفه آشنا شد.

پرستو صالحی با بازی در سریال زیر آسمان به شهرت رسید.

همچنین پرستو صالحی به همراه برادرش امیر صالحی با حضور در هجدهمین قسمت از برنامه ماه عسل در ماه مبارک رمضان 1395 به اعتیاد پدرش پی برد و گفت: اینجا تمام شد. سرطانی بود که وارد زندگی ما شد و شادی خانواده ام را گرفت. مادرم هشت ساله بود که برای اولین بار فهمیدم پدرم معتاد است.

برادرش امیر نیز افزود: از دست پدرم فرار کردیم. «فقط پدرم با دوستانم بود و بیشتر در مسافرت ها این کار را انجام می دادند و به آن می گفتند تفریح.

صالحی خطاب به خانواده و حضار گفت: «نیامدم که بگویم پدرم بد است، آمدم بگویم اعتیاد پدرم را کنار گذاشت.

پرستو صالحی

عروسی پرستو صالحی

پرستو صالحی دی ماه 97 با انتشار اطلاعیه ای در صفحه شخصی خود خبر ازدواج خود را داد.

حاشیه نقض قرارداد پرستو صالحی

پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود از قطع شدن مراسم به دلیل عدم توافق با همسرش خبر می دهد که در تاریخ ۴ بهمن ۱۳۹۵ ادامه پیدا نکرد.

بیشتر بخوانید  رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان بر اساس اشتغال فارغ‌التحصیلان اعلام شد

شایعه ازدواج پرستو صالحی با نوید حیدری

پس از رسمی شدن خبر ازدواج پرستو صالحی شایعات زیادی مبنی بر نوید حیدری بودن همسرش مطرح شد که خانم صالحی به شدت آن را تکذیب کرد.

پرستو صالحی

پرستو صالحی مورد علاقه

اسطوره های او محمدعلی فردین، ناصر حجازی، داریوش اقبالی، بهرام بیضایی هستند و عاشق نرگس، دریا، ماه، شعر و البته سینماست. وی فعالیت هنری خود را از سال 1375 با کار تئاتر آغاز کرد و اولین نقش اصلی خود را در سریال محاکمه کارگردان حسن هدایت ایفا کرد. آشنا با این اثر، میکاپ آرتیست او زنده یاد فرهنگ معیری است که دوره ای را نیز با او گذرانده است.

پرستو صالحی و علایقش

اسطوره های او محمدعلی فردین، ناصر حجازی، داریوش اقبالی، بهرام بیضایی هستند و عاشق نرگس، دریا، ماه، شعر و البته سینماست. وی فعالیت هنری خود را از سال 1375 با کار تئاتر آغاز کرد و اولین نقش اصلی خود را در سریال محاکمه کارگردان حسن هدایت ایفا کرد. آشنا با این اثر، میکاپ آرتیست او زنده یاد فرهنگ معیری است که دوره ای را نیز با او گذرانده است.

دلیل اینکه پرستو صالحی به زبان خودش کار نمی کند

پرستو صالحی در اظهاراتی جنجالی علت کم کاری خود در سینما را اینگونه توضیح داد: «اگر بگویم در می زنم!!! همه می گویند چرا کار نیست؟ چرا نیستی چرا مثل قبل سرت شلوغ نیست؟ چرا؟ چرا؟ چرا؟من چه می دانم!کدام بازیگر نمی خواهد بازی کند؟ کدام بازیگری که نمی خواهد در کارهای خیر ظاهر شود؟ کدام بازیگری که نمی خواهد با افراد حرفه ای و منصف کار کند؟ کدام بازیگر دوست ندارد دیده شود؟ پرستو صالحی ادامه داد: با خیال راحت گفتم: من کار طولانی می‌خواهم، گفت: من هستم که به تو کار طولانی می‌دهم…!!! به تعبیر مرحوم شکیبایی: وای… اما همچنان معتقدم در هنر مقدس هفتم افرادی هستند که بدون نیاز و نیاز و فقط به کار خود می اندیشند. متاسفم برای کسانی که هنر ناب آریایی را با منطقه 10 قدیمی تهران می آمیزند.

بیشتر بخوانید  اخراج حامد لاک از پرسپولیس درست است؟


دیدگاهتان را بنویسید