هشدار هوشناسی | پایتخت از امشب بارانی می شود



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: بر اساس پیش بینی و نقشه های هواشناسی، در استان تهران امروز و فردا (13 و 14 اسفند) هوای استان تهران ابری تا ابری گاهی همراه با وزش باد و از امشب تا جمعه به تدریج در برخی نقاط استان پیش بینی می شود. در برخی نقاط باران همراه با رعد و برق و در ارتفاعات بارش باران و برف همراه با مه و در برخی نقاط کولاک (با احتمال رعد و برق و تگرگ) پیش بینی می شود.

همچنین از جمعه تا یکشنبه (13 تا 14 اسفند) در ساعات ظهر (از 13 تا 14 اسفند) در ساعاتی خاص (به ویژه در نیمه جنوبی) وزش باد شدید و گاهی بسیار شدید پیش بینی می شود.

همچنین امروز افزایش دما و فردا کاهش محسوس و در شب ارتفاعات از سطح زمین پیش بینی می شود.

بر اساس اطلاعات اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه های فیروزکوه و امین آباد با دمای یک درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شدند.

همچنین آسمان تهران فردا (13 اسفند) متغیر تا ابری گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید در طول روز و متغیر تا ابری گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید، در پایان روز کاهش ابر با بیشترین و حداقل دما 16 و 7 درجه سانتیگراد و در روز شنبه (14 اسفند) در تهران آسمان ابری متغیر همراه با وزش باد اواخر وقت و شدید پیش بینی می شود. دمای هوا در گرم ترین و سردترین هوا به 14 و 8 درجه سانتی گراد می رسد./ایسنا

بیشتر بخوانید  مرحله سوم جنگ در غزه آغاز شد


دیدگاهتان را بنویسید