درگیری مجدد هالک ایرانی و حریف آمریکایی اش



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: سجاد غریبی در نشست خبری به مارتین فورد حمله کرد که با واکنش خنثی مارتین فورد مواجه شد. برخی از کاربران به خاطر این اقدام سجاد غریبی را به تمسخر گرفتند.

چند روز پیش ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن هالک ایرانی به تنش با مارتین فورد برخورد کرد و پس از این دیدار واکنش های متعددی به هالک ایرانی به دنبال داشت. برخی از کاربران فضای مجازی هالک ایران آن را هالک فتوشاپ و هالک اینستاگرام نامیده اند و معتقدند تمامی فیلم های پژش بر اساس فتوشاپ ساخته شده اند. اما دیگران مانند هادی چوپان او را تشویق کردند و باید دید در جریان دعوا چه اتفاقی خواهد افتاد. هالک اینستاگرام که با نام سجاد غریبی نیز شناخته می شود، با ادعاهای زیادی برای رویارویی با مارتین فورد به دبی آمد، اما با این ضربه هالک اینستاگرام شکست. هدف هالک اینستاگرام از این مبارزه چیست وقتی می داند بازنده این مسابقه است.

درآمد نجومی از مبارزه هالک ایرانی و مارتین فورد

سجاد گریبی ورزشکار ناشناخته ایران است اما به اندازه معروف ترین ورزشکاران طرفدار دارد. او مدعی است که در رشته پاورلیفتینگ قهرمان استان بوچر شده است اما در سال 1390 به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد. صیاد غریبی به دلیل اندام عجیب و شباهتش به هالک، ابرقهرمان کتاب های مصور آمریکایی، ناگهان به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید  فروش فوری وانت نیسان با قیمت کارخانه و تحویل 90 روزه آغاز شد+ قیمت

ویدئوی منتشر شده از رویارویی او با مارتین فورد توجه بسیاری را به هیکل بدنی او جلب کرد. قرار است دیدار رسمی این دو در 2 آوریل در سالن 2 برگزار شود، اما این دو که در دبی به سر می برند روز پنجشنبه برای اولین بار با هم دیدار کردند. نکته عجیب تضاد تفاوت قد قابل توجه سجاد غریبی و مارتین فورد بود که توجه بسیاری را به خود جلب کرد. این ورزشکار علیرغم داشتن عنوان هالک ایرانی، مشخصاً از رقیب خود پایین تر است و به نظر می رسد که در مسابقات فروردین ماه برای او دردسرساز شود. انتشار این تصاویر باعث شده تا بسیاری از کاربران به این موضوع توجه کنند و حتی ادعا کنند که تصاویر منتشر شده از این ورزشکار قبلا در فتوشاپ بوده و یا با تکنیک های خاصی گرفته شده و عکس گرفته شده است.


دیدگاهتان را بنویسید