گل‌گهر از کشنده ١٥٠ تنی ساخت داخل، رونمایی کرد



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز : دکتر حسین محرابی معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت: پانزده سال پیش در استان کرمان زمین می فروختیم اما اکنون چند پله بالاتر رفته ایم و گندله و فولاد می فروشیم.

وی با اشاره به دستاوردهای توسعه ای گل گهر و پروژه های جاری این شرکت افزود: با مدیریت به موقع و توانمند می توان به زنجیره های خوب معدنی و صنعتی و در نهایت صنایع پیشرفته دست یافت.

مهندس محمدحسین نخعی معاون فنی و مهندسی مجتمع گل گهر نیز گفت: بر اساس برآوردهای کارشناسی کارشناسان بومی سازی گل گهر و آرمان گهر، دانشگاه صنعتی سیرجان به عنوان تحلیلگر سازه انتخاب شده و چندین شرکت توانمند داخلی برای ساخت انتخاب شده اند. دستگاه.”

وی ادامه داد: هندسه و ساختار این کشنده فوق سنگین برگرفته از سازه Tov Haul Smith است که علاوه بر افزایش سرعت حرکت (حرکت) ماشین های معدنی مانند شفت و دریل، مصرف قطعات را نیز کاهش می دهد. دستگاه پایین به عنوان اشیاء با ارزش.”

به گفته معاون فنی و مهندسی مجتمع گل گهر، پیش بینی می شود با بومی سازی این تجهیزات و استفاده از آن در منطقه گل گهر، با توجه به کاهش مصرف قطعات ماشین آلات معدنی حداقل 2 میلیون یورو صرفه جویی شود.

همچنین با توجه به گسترش معادن منطقه گل گهر در طول فرآیند استخراج، نیاز به جابجایی تجهیزات معدنی افزایش یافته و ساخت این تجهیزات باعث کاهش زمان جابجایی و در نتیجه کاهش هزینه های معدن می شود.

بیشتر بخوانید  تمام محصولات سایپا از فرآیند قرعه‌کشی خارج شد

لازم به ذکر است غرفه مشترک گل گهر، شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر و شرکت تولید فولاد جهان از سیرجان در نمایشگاه تولید، بومی سازی و نهضت صادرات تا اسفندماه پذیرای علاقه مندان به تولید زنجیره فولاد خواهد بود. 5. در محل نمایشگاه جنوب شرق کرمان.


دیدگاهتان را بنویسید