کری خواندن مارتین فورد برای هالک ایرانی



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: مدیر برنامه مصطفی هاشمزهی سلام ایرانی به گزارش سجاد غریبی معروف به سلام ایرانی وی متولد آذرماه 1370 در اهواز است. اما او در بوشهر بزرگ شده و در این شهر زندگی می کند. او که یک تک‌آهنگ با مدرک بازرگانی از دانشگاه آزاد بوشهر بود، ناگهان به دلیل هیکل عجیب و غریب و شباهتش به هالک، ابرقهرمان کمیک آمریکایی، شهرت پیدا کرد. سجاد گریبی 188 سانتی متر قد و 180 کیلوگرم وزن در سنگین ترین حالت داشت.مارتین فورد نام مستعار سجاد گریبی سلام ایرانی به مبارزه فراخوانده شده است.

روزنامه هفت صبح نوشت: «برای دومین مسابقه اردیبهشت ماه، سجاد گریبی و مارتین فورد مدتی است بلیت فروشی می کنند و قیمت پایه هر بلیت 40 پوندی معادل یک میلیون و 500 هزار تومان است. محل برگزاری این مبارزه یعنی میدان O2 حدود 20 هزار نفر ظرفیت دارد و با فرض پر شدن تمام صندلی ها 30 میلیارد تن بلیت فروخته می شود. او و حامیانش مطمئناً درصدی از درآمد این کمپین را به دست خواهند آورد. «در عین حال صفحه اینستاگرام او به همین بهانه رونق بیشتری پیدا کرده است. البته برخی ادعاها می گویند تنها با شرکت در این مسابقه معادل 300 هزار دلار نصیبشان می شود.

طرفداران قبلاً سبک عجیب تمرین را زیر سوال برده اند و فورد ویدیوهای عجیب منتشر شده درباره او را “شرم آور” خوانده است. این ورزشکار انگلیسی مدعی شد که پیروزی مقابل خارجی در ماه آوریل برای او دستاورد خاصی نبوده است. فورد به میرور گفت: “این هیچ حس پیروزی یا غرور به من نمی دهد، زیرا اساساً “فکر نمی کنم او چیزی برای ارائه و افتخار داشته باشد.” «این مبارزه برای من است تا از شر مزخرفاتی که در سال‌های اخیر در حال افزایش است خلاص شوم.

بیشتر بخوانید  پراید ۱۹۰ میلیون تومان شد |‌ پیش‌بینی قیمت پراید در روزهای آینده

سلام ایرانی


دیدگاهتان را بنویسید