تخصصی ترین مرکز خصوصی چشم پزشکی ایران را ارائه می دهیم


در سال 1372 اولین مرکز خصوصی چشم پزشکی ارائه دهنده خدمات تشخیصی و درمانی در کشور به نام بصیر در تهران آغاز به کار کرد. در روزگاری که آسیب دیدگی ناشی از استفاده روزافزون از فناوری های مختلف و جدید هنوز دور از ذهن بود، مرکز بصیر آرمان آخرین دستاوردهای علمی و فناوری خود را در زمینه چشم پزشکی به هموطنان ارائه کرد. اگر در همان سال 1372 اولین دستگاه اصلاح عیوب انکساری (لیزر Excimer) در مرکز چشم پزشکی بصیر تأسیس شد و باعث رشد و توسعه چشمگیر چشم پزشکی ایران شده است.


مشاوره:

برای مشاهده خدمات و انواع درمان های ارائه شده توسط مرکز چشم پزشکی بصیر به صفحه درمان ویژه مرکز بصیر مراجعه کنید.


چرا مرکز چشم پزشکی بصیر؟

امروزه مراکز درمانی زیادی در کشور اعم از خصوصی و دولتی با نام های مختلف تاسیس شده اند. از طرفی اشتباهات پزشکی یا عدم اعتبار برخی از مراکز باعث نگرانی بسیاری از بیماران شده و بر درد بیماری آنها می افزاید. در این شرایط اولین سوالی که به ذهن هر بیمار می رسد این است که کدام مرکز را به چه دلیلی انتخاب کند؟ مرکز چشم پزشکی بصیر ممکن است به دلایلی بهترین و مطمئن ترین انتخاب برای افراد علاقه مند به سلامت باشد.


مدیریت زمان:

مرکز بصیر امکاناتی مانند سامانه نوبت دهی و مشاوره آنلاین را برای کاهش اتلاف وقت و درمان سریع بیماران خود فراهم کرده است. سیستم نوبت دهی آنلاین به بیماران این امکان را می دهد که برنامه ویزیت ها را در هر زمانی از شبانه روز ببینند و بر اساس آن نوبت را تعیین کنند. افراد می توانند سوالات پزشکی و تخصصی داشته باشند و به دنبال منبع معتبری برای یافتن پاسخ خود باشند. بخش مشاوره آنلاین با توجه به نیاز این افراد ایجاد شد.


خدمات با کیفیت بالا:

مرکز بصیر با توجه به تعهد کاری و اصول عملکرد خود از مدرن ترین تجهیزات پزشکی و همچنین بهترین و با کیفیت ترین مواد مصرفی استفاده می کند.

بیشتر بخوانید  تصاویر دیدنی بازیگران ایرانی در شبکه های اجتماعی


کادر حرفه ای و کارآمد:

مرکز بصیر با آگاهی از نقش بهترین نیروی انسانی در کیفیت خدمات و موفقیت مجموعه، هیچ گونه ملاحظه و تسامحی در انتخاب کادر در تمامی بخش ها از پزشک گرفته تا کادر خدماتی را اجازه نمی دهد. استفاده از کارکنان کارآمد که آخرین آموزش ها را دیده اند


دستیار درمانگر:

مراقبت های تخصصی را در طول درمان برای نظارت بر بیمار ارائه دهید.


خدمات ترجمه:

امکان ترجمه سوابق پزشکی بیماران به زبان های بین المللی جهت درمان در کشورهای خارجی.


دنبال کردن:


پس از عمل و درمان، مرکز بصیر همچنان همراه شما خواهد بود. ارتباط تلفنی با پزشک پس از عمل و پایان درمان به منظور کنترل وضعیت بیمار.

برای اطلاعات در مورد درمان در مرکز


بخش های مرکز چشم پزشکی بصیر را ارائه می دهیم

مرکز چشم پزشکی بصیر با توجه به سطح نیاز بیمار و بر اساس نوع بیماری، خدمات پزشکی خود را همراه با انواع خدمات اجتماعی ارائه می دهد. این مرکز از بخش های زیر تشکیل شده است:


بینایی سنجی یا بینایی سنجی:

در این قسمت معاینه اولیه چشم با استفاده از اتوفرکتومتر انجام می شود. سپس معاینه توسط چشم پزشک انجام می شود. در نهایت در صورت نیاز می توان تمامی تست های بینایی سنجی را با کمک لنزهای طبی و تست های ایشیهارا و … انجام داد.


تخصصی ترین مرکز خصوصی چشم پزشکی ایران را ارائه می دهیم


نمای کلی اتاق:

در صورت لزوم ادامه روند درمان و عدم رفع سطحی آن، بیمار وارد اتاق معاینه می شود. این اتاق ها مجهز به جدیدترین دستگاه های تشخیص عیوب انکساری هستند. در این قسمت مراحل تخصصی درمان بیماری های پیچیده مطابق با علم روز انجام می شود.


اتاق لیزیک:

این بخش ترکیبی از تکنولوژی و علم روز است و درمان با استفاده از جدیدترین روش های درمانی و جدیدترین دستگاه های لیزیک مانند Schweind و Technolas انجام می شود. همچنین این قسمت مجهز به دستگاه فمتو بوده و با کمک آن می توان عملیات فمولیتیک، بروکرینگ فمتو رینگ، پیوند فمتو قرنیه و … را انجام داد. این واحد همچنین جراحی UVKS را برای جلوگیری از ایجاد قوز قرنیه انجام می دهد.

بیشتر بخوانید  نحوه برگزاری مراسم پیاده روی اربعین 99 چگونه خواهد بود ؟


آزمایشگاه خون:

این بخش اخیراً در مرکز بصیر راه اندازی شده و با استفاده از آخرین فناوری روز دنیا نمونه های خون گرفته شده از بیماران را با دقت بالایی بررسی می کند. دقت بالای این تجهیزات باعث شده است که بسیاری از مراکز درمانی دیگر به طور منظم از آزمایشگاه خون بازدید کنند.


آزمایشگاه قلب:

متخصصین قلب در این بخش به صورت تمام وقت و هر روز کار می کنند. در صورتی که اختلالات بینایی مربوط به بیماری های قلبی عروقی باشد، با مراجعه به این بخش، وضعیت قلبی بیمار به طور دقیق بررسی می شود. این بخش مجهز به دستگاه اکوکاردیوگرافی است که آزمایشات مورد نیاز بیماران را انجام می دهد.


پاراکلینیک:

این بخش علاوه بر فعالیت های روزانه در مرکز بصیر، کلیه آزمایشات تشخیصی تخصصی و تکمیلی قرنیه و شبکیه را با جدیدترین دستگاه های روز دنیا مانند Orbscan، GDKS و OCT انجام می دهد. آزمایشاتی مانند آنژیوگرافی، توپوگرافی و … علاوه بر این، تست های بخش عصبی شامل EOR، ERG و VEP در این بخش انجام می شود.


اتاق جراحی:

مرکز جراحی محدود بصیر که متشکل از 5 اتاق عمل مجهز می باشد، یکی از بزرگترین مراکز جراحی تهران به شمار می رود. عمل های تخصصی قرنیه (پیوند قرنیه، فیکو و …)، شبکیه (ویترکتومی، لایه برداری و …) و پلک ها و مجاری اشک (بلفاروپلاستی، دی سی آر و …) روزانه توسط پزشکان مجرب در این مرکز انجام می شود.


بخش انتشار:

این بخش که قبل از اتاق عمل شروع به کار می کند پس از عمل به عنوان استراحتگاه بیماران انتخاب شد. بیماران در حال استراحت در این بخش برای ترخیص آماده می شوند. این واحد دارای اتاق های ویژه درمانی یا VIP و همچنین اتاق بیمارستان کودکان می باشد.

بیشتر بخوانید  سخنان زیبا و پند آموز در مورد عشق از دکتر حسابی


مرکز تحقیقات:

مرکز تحقیقات، رگ حیات توسعه چشم پزشکی بصیر است. رشد و حرکت آهسته در دراز مدت و با فعالیت فعال مستلزم برنامه ریزی دقیق و حرکت سنجیده بود. از این رو مرکز تحقیقات ضمن انجام تحقیقات معمول مورد نیاز مرکز بصیر، ایجاد انگیزه در مرزهای دانش و فناوری پزشکی را هدف گذاری کرده است.


صدای شما:

چندین کارشناس در بخش اسپیکینگ شما پاسخگویی به سوالات پزشکی و درمانی هموطنان و بیماران عزیز و ارائه مشاوره پزشکی را بر عهده دارند. همچنین با استفاده از این بخش می توانید انتقادات و پیشنهادات خود را در مورد تمامی بخش ها و اعضای کانون بصیر به مدیران و کارکنان مرکز منتقل کرده و در بهبود خدمات بصیر سهیم باشید.


کافه:

این بخش برای پذیرایی از تمامی بیماران و همراهان آنها با انواع نوشیدنی ها و تنقلات راه اندازی شده است. با همراهی بیماران در حین عمل علاوه بر دریافت کارت مخصوص می توانند از خدمات کافه ها استفاده کرده و لحظات آرامش بخشی را در حین عمل سپری کنند.


بینایی سنجی:

حساسیت و توجه مدیران مرکز تخصصی بصیر آنها را وادار کرد تا برای ادامه روند درمان این بخش را به بهترین شکل ممکن تاسیس کنند. زیرا تکمیل و اثربخشی درمان منوط به استفاده از محصولات با کیفیت و اعمال دقیق نسخه های پزشکی است. لذا جهت دستیابی به اهداف مرکز با همکاری بهترین تولیدکنندگان فریم، شیشه و عدسی مطابق با استانداردهای روز اروپا، محصولات مورد نیاز بیماران ارائه می گردد.


توجه

برای دریافت مشاوره رایگان چشم پزشکی می توانید به صفحه مشاوره چشم پزشکی در سایت چشم پزشکی بصیر مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید