چرا برخی از کارگران بسته حمایتی دریافت نکردند؟


مجله دلگرم : علیرغم وعده دولت مبنی بر ارائه بسته حمایتی به کارگران، عنوان می شود هنوز برخی از کارگران بسته حمایتی خود را دریافت نکرده اند. بسته حمایتی کارگران طی یکی دو روز اخیر با همکاری سازمان تامین اجتماعی توزیع شده است اما کارگرانی هستند که از دریافت نکردن این بسته گلایه دارند.


چه تعداد کارگر در بسته گنجانده شده است؟

به گفته این مقام تامین اجتماعی، این بسته شامل کلیه بیمه شدگان زیر سه میلیون تومان حقوق می شود که تعداد آنها 6 میلیون و 150 هزار نفر است.

بر اساس آمارها حدود 14 میلیون کارگر در کشور وجود دارد، این در حالی است که محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز گذشته از پرداخت این بسته به 6.5 میلیون کارگر خبر داده بود، اما بر اساس گزارش ها هنوز تعداد کارگران زیادی وجود دارد. مسئولانی که واجد شرایط دریافت این بسته هستند، دستی برای این بسته ندارند.


چرا برخی آن را دریافت نکردند؟

در همین رابطه رحیم اردلان معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه چرا عده ای مشمول بسته حمایتی نمی شوند گفت: پول به سرپرست خانوار واریز می شود اما ممکن است فردی بیمه شده باشد. ، اما نه سرپرست خانوار یا می تواند. خانواده های چند نفری مشمول این طرح می شوند، مثلاً پدر مستمری بگیر تامین اجتماعی یا مستمری بگیر کشوری است یا تحت پوشش کمیته مددکاری و رفاه اجتماعی یا بیمه اجتماعی است که در این صورت فقط یک سبد تعلق می گیرد. از کالاها

وی گفت: رقمی که داریم برای 6.5 میلیون نفر است که باید پرداخت کنیم و افراد جدید می توانند برای سری بعدی درخواست دهند.

بیشتر بخوانید  اس ام اس دوستی و رفاقت


من باید بگویم؛ با توجه به بیانیه مسئولین می توانید بقیه بسته پشتیبانی را از طریق تماس با 1420 از بسته پشتیبانی آنها پیگیری کنید.


دیدگاهتان را بنویسید