ماجرای نامزدی پرستا صالحی با صحبت های او شکسته شد


ازدواج پرستو صالحی ماه گذشته خبرساز شد. او خودش خبر ازدواجش را در اینستاگرامش منتشر کرد که با واکنش بسیار مثبت جامعه و فضای مجازی مواجه شد. اما امروز ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن خود پرستو صالحی از قطع شدن مراسم ازدواجش خبر داد.

پرستو صالحی بازیگر جنجالی کشور که اخیرا صحبت های سیاسی اش بسیار جنجالی شده و منجر به توقیف ویدئویش شده است، در این ویدئو می گوید:

حضرت مولا می فرمایند هر بار تسلیم کارخانه سرنوشت می شوم *** آرامتر از آهو بی باکتر از شیرم هر بار تلاش می کنم با درایت *** رنج می آید پس از رنج زنجیره به زنجیر.

امروز چهارمین باخمن ساعت 17 قرار بود عروسی من برگزار بشه. برای اینکه بعداً در حاشیه نباشیم و حرف بزنیم، گفتم بیایم اینجا و در هر جای زندگی به شما بگویم، وقتی نامزد هستید، اگر همدیگر را ببینید، آرام نمی شوید و همدیگر را اذیت نمی کنید. این افراد بعداً اگر با دو بچه برگردید به شما کمک نمی کنند. انشاالله همیشه شاد باشید و من تک تکتون رو خیلی دوست دارم.

وی در توضیح این ویدئو نوشت: مراقب باشید از حواشی و شایعات احتمالی دوری کنید و در بخشش فیلم دو روز پیش در حکمت خداوند شک نکنید.


یک مجله دلگرم کننده برای این بازیگر محبوب کشور آرزوی خوشبختی روزافزون دارد


بیشتر بخوانید  پازل اصلاح ریش و آینه

دیدگاهتان را بنویسید