کات واقعی کارلوس کیروس بالاخره فاش شد!


مجله تشویقی تیم ملی ایران در جایی که باید کیفیتش مشخص شود به شکلی باورنکردنی جام ملت های آسیا 2019 حذف کنید تا هیچ حرف یا گفته ای در کیفیت فنی موجود باقی نماند.


کارلوس کیروس و کیفیت فنی تیم ملی

شبی که به قله رویاهایمان نزدیک شدیم دوباره امیدهایمان بر باد رفت! ما یک حماسه می خواستیم و غافلگیر شدیم، اما واقعیت تلخ تر از آن بود که بیشتر به حماسه فکر کنیم، شاید در هر یک از آن لحظات وحشتناک از ته دل می خواستیم جیمز بث، داور این مسابقه، آخرین حرف را بزند. سوت بزنید تا تحقیر نشوید. !! کاش می شد از خودمان بپرسیم اصلا چرا به ابوظبی سفر کردیم؟ اینها رویاهایی بودند که با افتخار از آنها صحبت می کردیم؟!

افکار عمومی اکنون احتمالاً دلیل آن را درک می کنند کارلوس کی روش این مسیر منتقدان بود! هیچ وقت برای سنجش قدرت ایران با کیروش نیازی به برزخ نبود، ما در مقابل ژاپن تحقیر نشدیم! درست زمانی که پیروزی مقابل یمن و ویتنام را دلیل قهرمانی و قدرت خود می دانستیم تحقیر شدیم و در بازی های روانی انتخاب کنندگان گم شدیم تا بزرگترین ظلم را به خودمان انجام دهیم…

حالا نوبت کارلوس کی روش است که با زبان تیزش صحبت کند و داستان کروکودیل ها را برایمان تعریف کند! آنقدر که مشغول باغ وحش بود، تمرکزش روی تیم ملی نبود! هنوز هم باورمان نمی شود که چطور می توانستیم به تیم جوانان ژاپن و هاجیمه موریسائو که منتقدان افراطی در توکیو دارد، شکست بخوریم! آقای کورش همین بس که به شعور مخاطب توهین کنیم، تا کی به این بازی دو شکست ادامه دهیم؟! دیگه چی میخواستی؟! تو هم روز آزمون بزرگ مردود شدی، باز هم می خواهی از ضعف مردم ایران سوء استفاده کنی و آنها را احساساتی کنی، مشت های گره کرده ات را بالا بیاوری؟! بت شما شکسته است!!

بیشتر بخوانید  اشک های نسرین مقانلو در آغوش برادرش !

اگر بخواهیم همه گناهان این شکست را به گردن تیم ملی بیاندازیم، مبتدی عمل کرده ایم! اول از همه باید فهمید که کی روش بر اساس کدام منطق چنین ترکیب بدی را در چنین دعوای سرنوشت سازی به کار برده است! از آنجایی که او مسئولیت کامل این شکست را بر عهده دارد، همانطور که تمام پیروزی ها را به نام خود می نویسد و پاداش های خود را می گیرد، اکنون باید تمام تلخی های این شکست را تحمل کند.

واکنش فدراسیون فوتبال به این شکست چگونه است؟ اسپانسرهای قوی، اردوهای بین المللی، تعطیلی اجباری لیگ، 8 سال جنگ روانی، 8 سال حقوق های نجومی، آقای تاج، در این فوتبال چه دستاوردی داشتید؟! تمدید رویای 43 ساله قهرمانی در آسیا برای 4 سال دیگر که هنر نبود! به قول محمد مایلی کهن، عباس آقا می توانست چنین نتایجی داشته باشد، به ما بگویید چه دستاوردی برای این هواداران غمگین داشته اید! ما در حال گوش دادن …

کارلوس کی روش اما باز هم دست از توهین به مخاطب برنداشته، مدعی است بدون مواجهه با افکار عمومی در ایران دست از کار می کشد و اولاً مسئولیتش بر عهده خودش است! یک مربی بزرگ و حرفه ای که ادعایش گوش ایران را کر کرده است باید بداند که احترام و ادب حکم می کند که ابتدا مسئولیت مسئولیت خود را بر عهده بگیرد و سپس به هر کجا که می خواهد سفر کند. اما این یک دروغ بزرگ نیست! برگردیم به مفاد قرارداد کیروش با اتحاد! قرارداد او با نیمه نهایی جام ملت های آسیا به صورت خودکار تمدید شد، این جزو قرارداد طلایی او با فدراسیون بود، مهدی تاج از این ناکامی زیاد ناراحت نیست، چون قبلا از کیروش خواسته بود به ایران بیاید. 4 تیم اول آسیا اگر غیر از این بود هرگز چنین موضوعی در قرارداد با کیروش قرار نمی گرفت و فقط قهرمانی در نظر گرفته می شد، جلو دویدن دیگر تاثیری ندارد، در را پشت سرت ببند و برو…

بیشتر بخوانید  متن آهنگ سوز دل از معین (Moein


بیشتر بخوانید:

نتیجه نهایی بازی ایران و ژاپن

علل شکست ایران از ژاپن، تهاجم به داور که به دلیل سقوط تیم ملی!

کیروس از تیم فوتبال خداحافظی می کند؟


اگر این مقاله را مفید می دانید، با لایک و اشتراک گذاری آن از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقالات خود را از طریق قسمت نظرات برای ما ارسال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید